10.11.2017 (10:49)4 komentarze
Poczta Polska udostępnia odbiór paczek w sklepach Żabka i Freshmarket
Od połowy listopada 2017 roku w niemal 450 sklepach Żabka i Freshmarket na terenie Warszawy i wybranych miejscowości w województwie mazowieckim możliwy będzie odbiór przesyłek kurierskich wysłanych za pośrednictwem Poczty Polskiej. Usługa ta będzie sukcesywnie rozwijana, aby docelowo była dostępna w ponad 4,7 tys. sklepach w całej Polsce.
Fot. Poczta Polska
- Przyjęta w tym roku strategia rozwoju Poczty Polskiej zakłada w ciągu pięciu lat podwojenie przychodów z obszaru kuriersko-paczkowego. Prognozujemy wzrost naszych usług kurierskich na poziomie 15-20 proc. wobec 10-proc. zwyżek prognozowanych dla rodzimego rynku. Dzięki współpracy z liderem sektora convenience - sieciami sklepów Żabka i Freshmarket - zyskujemy na rynku przeszło 4700 punktów odbioru w atrakcyjnych dla Klientów lokalizacjach, otwartych od 6.00 do 23.00. To duże udogodnienie dla naszych klientów tym bardziej, że sklepy Żabka i Freshmarket są zazwyczaj bardzo dobrze zlokalizowane, co dodatkowo przyspieszy proces odbioru paczki - podkreśla Grzegorz Kurdziel, członek zarządu Poczty Polskiej ds. sprzedaży.
Jak to działa? Dokonując zakupu w internecie i wybierając formę dostawy "Poczta Polska - Odbiór w Punkcie", Klient otrzymuje możliwość odbioru przesyłki z wybranego sklepu Żabka lub Freshmarket. Gdy przesyłka trafi do wybranego przez kupującego sklepu otrzyma powiadomienie SMS-em z: numerem paczki oraz adresem i kodem odbioru. Przesyłkę będzie można odebrać w godzinach otwarcia sklepów Żabka i Freshmarket - od 6.00 do 23.00.
Poczta Polska posiada największa w Polsce sieć click & collect. Uzupełnienie już istniejącej sieci (stacje PKN ORLEN, kioski/saloniki RUCH, własne placówki) o sklepy Żabka i Freshmarket spowoduje, że klient dokonujący zakupów we wszystkich miastach w całym kraju dotrze do jednego z ponad 11 tys. punktów odbioru w zaledwie kilka minut. Co ważne, to klient decyduje gdzie i o której godzinie chce odebrać paczkę, a sama usługa jest tańsza niż doręczenie przesyłki do domu.
Jak to działa? Dokonując zakupu w internecie i wybierając formę dostawy "Poczta Polska - Odbiór w Punkcie", Klient otrzymuje możliwość odbioru przesyłki z wybranego sklepu Żabka lub Freshmarket. Gdy przesyłka trafi do wybranego przez kupującego sklepu otrzyma powiadomienie SMS-em z: numerem paczki oraz adresem i kodem odbioru. Przesyłkę będzie można odebrać w godzinach otwarcia sklepów Żabka i Freshmarket - od 6.00 do 23.00.
Komentarze (1 - 4 z 4)
Teraz więcej osób powie "pan zostawi w Żabce" i paczka niedoręczona a co za tym idzie nie zapłacona oraz wypłata mniejsza bo skuteczność gorsza.