25.11.2017 (7:47)6 komentarzy
Ponad 1,9 mln widzów X sezonu "Przyjaciółek" w Polsacie
Dziesiąty sezon emitowanego w Polsacie serialu "Przyjaciółki" jesienią 2017 roku oglądało średnio ponad 1,9 mln widzów. Serial cieszy się stałą popularnością widzów. Podczas jego emisji Polsat przegrał z TVN i Jedynką.

Fot. Polsat
Telewizja Polsat zakończyła emisję dziesiątego sezonu serialu "Przyjaciółki", który jesienią 2017 roku przed telewizyjne ekrany przyciągnął średnio ponad 1,946 mln widzów, co dało stacji udziały na poziomie ponad 13,91 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Media2.pl.
W minionym sezonie największą popularnością cieszyły się odcinki wyemitowane: 26 października (2,195 mln widzów), 16 listopada (2,152 mln widzów) oraz 19 października (2,125 mln widzów).
Podczas emisji serialu telewizja Polsat w ogólnej (4+) grupie widzów przegrała z TVN oraz TVP1, natomiast w komercyjnej grupie (16-49 lat) oraz grupie 16-59 lat tylko z TVN.
Przychody z reklam wyniosły ponad 27,824 mln zł.
AMR - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako liczba widzów); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu
SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu
Dziesiąty sezon "Przyjaciółek" zanotował wzrost oglądalności o ponad 154 tys. widzów w porównaniu do wyników poprzedniego sezonu (wiosna 2017) oraz lekki spadek o 13 tys. widzów w porównaniu z tym samym okresem sprzed roku (jesień 2016).
W minionym sezonie największą popularnością cieszyły się odcinki wyemitowane: 26 października (2,195 mln widzów), 16 listopada (2,152 mln widzów) oraz 19 października (2,125 mln widzów).
Podczas emisji serialu telewizja Polsat w ogólnej (4+) grupie widzów przegrała z TVN oraz TVP1, natomiast w komercyjnej grupie (16-49 lat) oraz grupie 16-59 lat tylko z TVN.
Jesień 2017 | Grupa 4+ | Grupa 16-49 | Grupa 16-59 | ||||
Lp. | Kanał TV | AMR | SHR% | AMR | SHR% | AMR | SHR% |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1. | TVN | 2 384 556 | 17,03% | 1 209 500 | 21,87% | 1 647 883 | 19,96% |
2. | TVP1 | 2 331 756 | 16,66% | 464 774 | 8,40% | 883 551 | 10,70% |
3. | Polsat - "Przyjaciółki X" | 1 946 658 | 13,91% | 819 984 | 14,82% | 1 260 556 | 15,27% |
4. | TVP2 | 577 265 | 4,12% | 224 783 | 4,06% | 331 591 | 4,02% |
NAM: Oglądalność serialu "Przyjaciółki X" (Polsat) - jesień 2017
AMR - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako liczba widzów); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu
SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu
Dane: Nielsen Audience Measurement / interpretacja własna
Komentarze (1 - 6 z 6)