Łukasz Szewczyk30.11.2017 (15:06)9 komentarzy

Ponad 1,4 mln widzów "Azji Express 2". Reality-show TVN straciło prawie 200 tys. widzów

Druga edycja reality-show TVN "Azja Express" z udziałem gwiazd przed telewizyjne ekrany przyciągnęła ponad 1,4 mln widzów. Show straciło prawie 200 tys. widzów, ale podczas emisji programu TVN był liderem w tzw. komercyjnej grupie widzów.
Paweł Ławrynowicz i Antoni Pawlicki
Telewizja TVN zakończyła emisję drugiego sezonu reality-show z udziałem gwiazd - "Azja Express". Program wygrali Antoni Pawlicki i Paweł Ławrynowicz, którzy w finałowym odcinku rywalizowali z Michałem Pirógiem i Piotrem Czaykowskim oraz Martą Wierzbicką i Staszkiem Karpiel-Bułecką. Zwycięska para wygrała 55 tys. złotych, które podczas programu zebrali w amuletach.
Reality-show "Azja Express 2" na antenie telewizji TVN oglądało średnio ponad 1,417 mln widzów co dało stacji udziały na poziomie prawie 11,57 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Media2.pl.

W porównaniu do poprzedniej edycji program notuje spadek o 195 tys. widzów. Największą popularnością cieszyły się odcinki z 22 listopada (1,612 mln widzów) z 29 listopada (1,608 mln widzów) oraz z 25 października (1,586 mln widzów).

Podczas emisji serialu w ogólnej grupie widzów (4+) telewizja TVN przegrała jedynie z TVP2. Natomiast komercyjnej grupie widzów 16-49 lat oraz 16-59 lat stacja TVN zajęła pozycję lidera.

Jesień 2017Grupa 4+Grupa 16-49Grupa 16-59
Kanał TVAMRSHR%AMRSHR%AMRSHR%
TVP2 1 571 36212,82% 522 25710,24% 839 03811,13%
TVN - "Azja Express 2" 1 417 87211,57% 843 82616,55% 1 064 22214,11%
Polsat 1 035 5928,45% 554 95210,89% 736 1089,76%
TVP1923 1417,53%325 5706,39%523 7456,95%

NAM: Oglądalność programu "Azja Express 2" (TVN) - jesień 2017

Przychody z reklam wyniosły ponad 32,759 mln zł.

AMR - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako liczba widzów); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu
SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu
Dane: Nielsen Audience Measurement/ interpretacja własna

Komentarze (1 - 9 z 9)

ci dwoje to działali na mnie tak jak Renia w poprzedniej edycji eh
 7  
Program byłby świetny gdyby nie brali w nim udziały gwiazdy a zwykli ludzie. Tak jak udana"Wyspa przetrwania".
 5  
Udana? Hahahaha
 6  
To dobrze, że dziennikarka pyta.
W TVPis nie musza pytać, bo sami wymyślają pseudofakty!
johnyB - najprawdziwszy 1.12.2017 (6:21:31)
 0  
Widzę że zadawanie pytań ministrowi na konferencji to wg pisowskich gazetek naganne jest bardzo.

Lucjan Ołtarzewski i Filip Styczyński, Ziemowit Kossakowski wzory cnót dziennikarstwa TVP Info. Poczytaj sobie pisi inteligencie o ich wyczynach, o ile w twoich gazetkach o tym się informuje.
 0  
Towarzysze PIS zauważyli że program w TVP jest manipulacją, jeśli dotyczy projektu ustawy, który towarzyszy napisali.
Dobrze że chociaż w takim przypadku przyznają iż programy są zmanipulowane

wirtualnemedia.pl/artykul/krzysztof-czabanski-krytykuje-jana-pospieszalskiego-chce-od-jacka-kurskiego-wyjasnien-nt-warto-rozmawiac-o-zakazie-hodowli-norek
 1  
Nie bądź cipą, bądź mężczyzną. To co robisz chluby nie przynosi, jedynie chwilowo możesz odreagować swoje liczne porażki. Głowa do góry,ramiona w dół... i pisz ze swojego nicka :-)

#Gimbaza
 1  
Ojczyznę dojną racz nam zwrócić Panie

wiadomosci.onet.pl/kraj/bartlomiej-misiewicz-nie-zostanie-ukarany-postepowanie-nik-umorzone/5r6ddj4
 1