06.12.2017 (15:30)10 komentarzy
Muzyczna TV: Polo TV wciąż na czele, ale notuje spory spadek widzów
W przedostatnim miesiącu 2017 roku Polo TV mimo spadku oglądalności utrzymuje pozycję lidera, wśród muzycznych kanałów telewizyjnych w Polsce.
W listopadzie 2017 roku najpopularniejszym kanałem muzycznym w Polsce pozostaje Polo TV ze średnią oglądalnością na poziomie ponad 35,3 tys. widzów. Stacja jest zdecydowanym liderem w ogólnej grupie widzów (4+) oraz w grupie komercyjnej (16-49 lat), ale w porównaniu z tym samym okresem rok temu notuje spadek oglądalności o 18,4 tys. widzów
Drugą pozycję utrzymuje Eska TV ze średnią oglądalnością na poziomie 26,1 tys. widzów. Kanał może pochwali się stabilną liczbą widzów, w porównaniu do tego samego okresu sprzed roku, traci jedynie 200 widzów.
Przypomnijmy, że w połowie października ruszył nowy kanał MTV Music, który w listopadzie oglądało średnio 1,33 tys. widzów. W porównaniu z wynikami VIVA Polska sprzed roku, kanał mniejsza oglądalność aż o 3,4 tys. widzów.
AMR - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako liczba widzów); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu
SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu
Drugą pozycję utrzymuje Eska TV ze średnią oglądalnością na poziomie 26,1 tys. widzów. Kanał może pochwali się stabilną liczbą widzów, w porównaniu do tego samego okresu sprzed roku, traci jedynie 200 widzów.
Trzecią pozycję utrzymuje Disco Polo Music z oglądalnością poziomie ponad 8,4 tys. widzów. Na czwartej pozycji rankingu znajduje się 4Fun.TV z oglądalnością na poziomie 7,4 tys. widzów, a na miejscy piątym Stars.TV - 4,6 tys. widzów.
Przypomnijmy, że w połowie października ruszył nowy kanał MTV Music, który w listopadzie oglądało średnio 1,33 tys. widzów. W porównaniu z wynikami VIVA Polska sprzed roku, kanał mniejsza oglądalność aż o 3,4 tys. widzów.
Listopad 2017 | Grupa 4+ | Grupa 16-49 | |||
Lp. | Kanał TV | AMR | SHR% | AMR | SHR% |
---|---|---|---|---|---|
1. | Polo TV | 35 315 | 0,52% | 19 606 | 0,77% |
2. | Eska TV | 26 114 | 0,39% | 18 169 | 0,71% |
3. | Disco Polo Music | 8 406 | 0,12% | 4 699 | 0,18% |
4. | 4Fun.TV | 7 436 | 0,11% | 6 020 | 0,24% |
5. | Stars.TV | 4 602 | 0,07% | 2 950 | 0,12% |
6. | Power TV | 3 234 | 0,05% | 2 734 | 0,11% |
7. | 4Fun Dance | 3 059 | 0,05% | 2 277 | 0,09% |
8. | Kino Polska Muzyka | 2 771 | 0,04% | 1 736 | 0,07% |
9. | 4Fun Gold Hits | 2 412 | 0,04% | 1 546 | 0,06% |
10. | Eska TV Extra | 1 949 | 0,03% | 1 568 | 0,06% |
11. | TO!TV | 1 608 | 0,02% | 772 | 0,03% |
12. | Vox Music TV | 1 347 | 0,02% | 949 | 0,04% |
13. | Polsat Music HD | 1 337 | 0,02% | 899 | 0,04% |
14. | VH 1 | 1 243 | 0,02% | 1 028 | 0,04% |
15. | MTV Music Polska | 1 221 | 0,02% | 806 | 0,03% |
16. | Nuta.TV | 1 184 | 0,02% | 1 078 | 0,04% |
17. | Eska Rock TV | 512 | 0,01% | 362 | 0,01% |
NAM: Oglądalność kanałów muzycznych - listopad 2017
SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu
Dane: Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości jednego z nadawców/ interpretacja własna
Komentarze (1 - 10 z 10)
Polo TV = Gówno TV.
Nienawidzę disco polo i nie wstydzę się do tego przyznać.
Nienawidzę też wesel i innych imprez z muzyką disco polo, na które nigdy nie chodzę.
;D
Bez programowania według muzycznych bloków tematycznych i interaktywnego udziału widzów z takim zasięgiem jak miała viva polski viacom poniósł mega porażkę.