Łukasz Szewczyk07.12.2017 (14:49)10 komentarzy

Gazeta Wyborcza wzmacnia redakcję cyfryzacji i technologii

Sylwia Czubkowska, dziennikarka zajmująca się innowacjami, technologiami i cyfryzacją administracji państwowej zostanie autorką działu Wyborcza Tech.
Nowa Wyborcza.pl
Od lutego 2018 roku będzie przygotowywać materiały na temat cyfrowej transformacji firm i administracji państwowej, start-upów i regulacji cyfrowych rynków, które będą się ukazywać na łamach wydań Gazety Wyborczej oraz w serwisie Wyborcza.pl/Technologie.
- Cyfryzacja zmienia ludzi, firmy, kraje, Gazetę Wyborczą również. Na naszych łamach przybędzie tekstów o technologiach, mediach i marketingu. Sylwia Czubkowska jest znakomitą dziennikarką, na cyfryzacji zna się jak mało kto w tym kraju. Jesteśmy szczęśliwi, że dołącza do naszego zespołu, i przekonani, że wniesie do "Gazety Wyborczej" swoje doświadczenie, kompetencje i wiedzę - mówi Aleksandra Klich, wicenaczelna dziennika.

Sylwia Czubkowska pracowała wcześniej w "Przekroju" i "Polska The Times". Jako autorka "Dziennika Gazety Prawnej" była dwukrotnie nominowana do nagrody Grand Press i czterokrotnie zwyciężyła w konkursie Prezesa Urzędu Patentowego RP. W tym roku została nagrodzona przez Fundację im. Stefana Batorego i Fundację Instytut Reportażu w konkursie "Temat: uchodźcy" za tekst "Terespolska ciuciubabka" napisany wspólnie z Michałem Potockim. Jest również współzałożycielką bloga Majsterki.pl i współautorką książki "Majsterki".

1 grudnia 2017 roku do działu Wyborcza Tech - współtworzonego przez Jakuba Wątora i Pawła Hekmana - dołączył Sebastian Kucharski, który przedtem był wydawcą w TVN24.pl, a jeszcze wcześniej pracował m.in. w "Rzeczpospolitej" i magazynie "Press". W tym ostatnim tytule zajmował się rynkiem mediów - za tę samą tematykę będzie odpowiedzialny w "Gazecie Wyborczej".

Na czele zespołu Wyborcza Tech stanął Vadim Makarenko, który będzie łączył tę funkcję z kierowaniem działem danych wydającym serwisy BIQdata.Wyborcza.pl i Sonar.Wyborcza.pl.

- Wzmacniając Wyborcza Tech, chcemy na nowo zaoferować naszym prenumeratorom - instytucjonalnym i indywidualnym - tematykę, która była kiedyś naszym znakiem rozpoznawczym - dodaje Jerzy Wójcik, wydawca Gazety Wyborczej

Artykuły przygotowane przez zespół Wyborcza Tech można znaleźć na łamach wydań Gazety Wyborczej oraz w serwisie Wyborcza.pl/Technologie.

Komentarze (1 - 10 z 10)

Ależ promujecie tego gniota z Czerskiej :(
 11  
Ależ promujecie tego gniota z Czerskiej :(
I bardzo dobrze. Lepsza Wyborcza niż GP lub inne tego typu twory.
Jeszcze będzie przepięknie, jeszcze będzie normalnie.
Jeszcze Polska nie zginęła póki my żyjemy.
 9  
Kupuję :)
johnyB - najprawdziwszy 7.12.2017 (18:40:24)
 6  
Taaa, może lepiej czytać gadzinówki NieDoRzeczy lub wDupie? :D
 7  
współczuję..
;D
 2  
Treść komentarza może zawierać obraźliwe słowa - kliknij by wyświetlić.
Dzień dobry. Proszę o niezwłoczne usuniecie treści które są chronione prawami autorskimi zespołu GazetaPierdolec uWyborcza. Nie podjęcie tych czynności będzie skutkowało usunięciem w całości tego fanpage. Pozdrawiamy. Dział prawny GazetaPierdolec Fabryka Sp. ZOO.
 2  
Gazeta Wyborcza z powodzeniem zastąpiła mi Trybunę Ludu!
johnyB - najprawdziwszy 7.12.2017 (23:25:40)
 6  
I bardzo dobrze. Lepsza Wyborcza niż GP lub inne tego typu twory.
Jeszcze będzie przepięknie, jeszcze będzie normalnie.
Jeszcze Polska nie zginęła póki my żyjemy.
To moje ulubione pismo. Miękkie, mocne i doskonale wchłaniające.
 4  
Dekalog Ojca Michnika: 1.Nie będziesz miał innych Gazet przed moją!
2.Nie będziesz głosował na wroga mego nadaremno!
3.Pamiętaj abyś szabat święcił!
4.Czcij ojca mego i matkę moją. Aha, i jeszcze brata mego!
5.Nie zabijaj, chyba że to mój wróg!
6.Nie cudzołóż, przyślij ją do mnie!
7. Nie kradnij, jeśli nie chcesz wspomóc LGBT!
8. Nie mów prawdziwego świadectwa przeciw bliźniemu swemu, znaczy mnie!
9.Nie żądaj żłobu mego!
10. Ani żadnej rzeczy mej!
 5  
Dobra jak już mają pisać więcej o technologiach , marketingu , e commerce itd, to niech to robią z sensem i nie psują tego środowiska. I tak i tak wiadomo , że lepiej poczytać dobrych blogerów , książki nie wiem jakies e marketing, albo magazyny typu social media manager. Także i tak bez zmian pewnie będzie; )
 3