02.01.2018 (20:46)1 komentarz
TV: Najpopularniejsze programy rozrywkowe 2017 roku. Hitami "Rolnik szuka żony" i "Milionerzy"
Reality-show telewizyjnej Jedynki "Rolnik szuka żony" pozostaje najpopularniejszym programem rozrywkowym w polskiej telewizji w 2017 roku - wynika z telewizyjnego raportu Nielsen Audience Measurement.
Fot. TVP
Nadany 26 listopada 2017 roku odcinek programu "Rolnik szuka żony" (TVP1) oglądało średnio 4,549 mln widzów, co dało pozycję lidera wśród najpopularniejszych, telewizyjnych programów rozrywkowych w 2017 roku. Drugą pozycją może pochwalić się teleturniej "Milionerzy" (TVN) - odcinek z 17 kwietnia 2016 roku oglądało średnio ponad 4,043 mln widzów. Trzecia pozycja należy do muzycznego teleturnieju "Jaka to melodia" (TVP1) - ponad 3,6 mln widzów.
AMR - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako liczba widzów); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu
SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu
Top 10 programów rozrywkowych - rok 2017 | Grupa 4+ | ||||
Lp. | Program | Kanał TV | Data emisji | AMR | SHR% |
---|---|---|---|---|---|
1. | ROLNIK SZUKA ŻONY /REALITY SHOW POL./ | TVP1 | 26.11.2017 | 4 549 237 | 28,03% |
2. | MILIONERZY/TELETURNIEJ/ | TVN | 17.04.2017 | 4 043 240 | 23,78% |
3. | JAKA TO MELODIA ? /TELETURNIEJ/ | TVP1 | 12.02.2017 | 3 675 559 | 22,87% |
4. | MAM TALENT! / PROGR./ROZR./ | TVN | 02.12.2017 | 3 401 598 | 23,24% |
5. | ROLNIK SZUKA ŻONY - WYDANIE SPECJALNE | TVP1 | 25.12.2017 | 3 237 547 | 20,95% |
6. | DANCING WITH THE STARS - TANIEC Z GWIAZDAMI /PROG.ROZR./ | Polsat | 21.04.2017 | 3 207 466 | 20,62% |
7. | 15-LECIE KABARETU NEO-NÓWKA SCHODY DO NIEBA /KABARET/ | Polsat | 04.06.2017 | 3 103 865 | 20,74% |
8. | FAMILIADA /TELETURNIEJ/ | TVP2 | 26.02.2017 | 3 094 306 | 25,39% |
9. | MASTERCHEF /REALITY SHOW POL./ | TVN | 10.12.2017 | 3 016 110 | 18,04% |
10. | KUCHENNE REWOLUCJE /REALITY SHOW POL./ | TVN | 30.03.2017 | 3 001 564 | 21,12% |
NAM: Top 10 programów rozrywkowych - rok 2017 (Grupa 4+)
SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu
Dane: Nielsen Audience Measurement / interpretacja własna
Komentarze (1 - 1 z 1)