Łukasz Szewczyk09.01.2018 (11:54)3 komentarze

Nowa odsłona kanału Da Vinci. "Chcemy, aby następne pokolenie wzrastało szukając inspiracji"

Świętując dziesiątą rocznicę nadawania kanału Da Vinci Learning, koncern Da Vinci Media wprowadza nową, przejrzystą i nowoczesną nazwę kanału. Jednocześnie nadawca wprowadza nazwy poszczególnych bloków programowych.
Nowa odsłona kanału Da Vinci. "Chcemy, aby następne pokolenie wzrastało szukając inspiracji"
Kanał edukacyjny dla całej rodziny, Da Vinci, będzie odtąd podzielony na antenie na dwa bloki programowe: dla dzieci i rodziny oraz dla dorosłych (po godz. 20:00). Dzisiejsza zmiana oprawy będzie widoczna w bloku programowym dla dzieci i rodziny, zmiana bloku dla dorosłych jest zaplanowana na koniec 2018r. Kanał zmienia na antenie nazwę dziennego bloku programowego na Da Vinci Kids, zmienia logo i liternictwo na antenie i poza nią a także kolory i charakter. Zmiana wizerunku będzie także widoczna na stronie www, w mediach społecznościowych oraz nowej aplikacji Da Vinci Kids App, która wystartuje w 2018r. na wybranych rynkach.
Powodem zmian była chęć nawiązania silniejszej więzi z dziećmi i rodzicami. Nowa nazwa "Da Vinci Kids" jasno informuje, co oferuje kanał i kiedy widz może się spodziewać swoich ulubionych programów. Kanał ma także nowe hasło - "Daj się zadziwić każdego dnia" - w myśl którego codzienne rzeczy będą przedstawiane w niecodzienny sposób. Spoty autopromocyjne zapowiadają zabranie widza w zadziwiającą podróż, podczas której zabawa z grawitacją, fizyką i masą odkrywa w zwykłych rzeczach niezwykłe właściwości.

- Wierzymy, że nauka może być dobrą zabawą i znaczącym doświadczeniem. Do zmiany wizerunku podeszliśmy z mocnym postanowieniem przyciągnięcia i zaangażowanie młodszej widowni, dając jej ważny edukacyjne przekaz- mówi Ferdynand Habsburg, założyciel i Dyrektor Zarządzający Da Vinci Media. - Chcemy, aby następne pokolenie wzrastało szukając inspiracji dookoła siebie, podążając za ciekawością i budząc swojego wewnętrznego odkrywcę - dodaje.

Komentarze (1 - 3 z 3)

To kanał widmo. Niby jest ale jakby go nie było. Może ma coś ciekawego do zaproponowania ale gubi się w gąszczu innych kanałów stąd prawie zerowa oglądalność.
 2  
Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Kanał szkoda ze nie w HD... Polecam dla dzieci i dorosłych.
 5  
Dawniej dość często wieczorami oglądałem. Po dodaniu idiotycznych polskich reklam - kanał zmienił się w śmieciowy, podobnie jak polski Travel Channel
 4