09.01.2018 (11:54)3 komentarze
Nowa odsłona kanału Da Vinci. "Chcemy, aby następne pokolenie wzrastało szukając inspiracji"
Świętując dziesiątą rocznicę nadawania kanału Da Vinci Learning, koncern Da Vinci Media wprowadza nową, przejrzystą i nowoczesną nazwę kanału. Jednocześnie nadawca wprowadza nazwy poszczególnych bloków programowych.
Kanał edukacyjny dla całej rodziny, Da Vinci, będzie odtąd podzielony na antenie na dwa bloki programowe: dla dzieci i rodziny oraz dla dorosłych (po godz. 20:00). Dzisiejsza zmiana oprawy będzie widoczna w bloku programowym dla dzieci i rodziny, zmiana bloku dla dorosłych jest zaplanowana na koniec 2018r. Kanał zmienia na antenie nazwę dziennego bloku programowego na Da Vinci Kids, zmienia logo i liternictwo na antenie i poza nią a także kolory i charakter. Zmiana wizerunku będzie także widoczna na stronie www, w mediach społecznościowych oraz nowej aplikacji Da Vinci Kids App, która wystartuje w 2018r. na wybranych rynkach.
- Wierzymy, że nauka może być dobrą zabawą i znaczącym doświadczeniem. Do zmiany wizerunku podeszliśmy z mocnym postanowieniem przyciągnięcia i zaangażowanie młodszej widowni, dając jej ważny edukacyjne przekaz- mówi Ferdynand Habsburg, założyciel i Dyrektor Zarządzający Da Vinci Media. - Chcemy, aby następne pokolenie wzrastało szukając inspiracji dookoła siebie, podążając za ciekawością i budząc swojego wewnętrznego odkrywcę - dodaje.
Powodem zmian była chęć nawiązania silniejszej więzi z dziećmi i rodzicami. Nowa nazwa "Da Vinci Kids" jasno informuje, co oferuje kanał i kiedy widz może się spodziewać swoich ulubionych programów. Kanał ma także nowe hasło - "Daj się zadziwić każdego dnia" - w myśl którego codzienne rzeczy będą przedstawiane w niecodzienny sposób. Spoty autopromocyjne zapowiadają zabranie widza w zadziwiającą podróż, podczas której zabawa z grawitacją, fizyką i masą odkrywa w zwykłych rzeczach niezwykłe właściwości.
- Wierzymy, że nauka może być dobrą zabawą i znaczącym doświadczeniem. Do zmiany wizerunku podeszliśmy z mocnym postanowieniem przyciągnięcia i zaangażowanie młodszej widowni, dając jej ważny edukacyjne przekaz- mówi Ferdynand Habsburg, założyciel i Dyrektor Zarządzający Da Vinci Media. - Chcemy, aby następne pokolenie wzrastało szukając inspiracji dookoła siebie, podążając za ciekawością i budząc swojego wewnętrznego odkrywcę - dodaje.
Komentarze (1 - 3 z 3)