Łukasz Szewczyk22.01.2018 (12:35)brak komentarzy

Lutowe wydanie PANI z pierwszymi zmianami nowej naczelnej. Na okładce Kasia Figura

Od 23 stycznia 2018 roku na rynku dostępne będzie lutowe wydanie miesięcznika PANI. Nowy numer to zapowiedź zmian, które w najbliższych czasie przejdzie miesięcznik, wprowadzanych przez nową redaktor naczelną, Monikę Stukonis.
W tym wydaniu (nr 2/2018) część dotychczasowych materiałów pojawia się w odświeżonej formule, debiutuje zaś sześć cykli, w tym aż trzy w zmienionym dziale Psychologia, który teraz nazywa się Projekt Szczęście.
Pani - nr 2/2018
Formułę zmienia wywiad okładkowy. Obecnie nosi nazwę "Portret bez lukru", a pierwszą sportretowana w odmienny, szczery i niekonwencjonalny sposób bohaterką, jest Katarzyna Figura.

Popularny cykl "Partnerzy" został wzbogacony o głosy przyjaciół znanych par. W lutowej PANI redakcja prezentuje historię uczucia Marii i Tymona Tymańskich.

W wydaniu lutowym debiutuje cykl "Okrągły stół PANI", w którym zaproszeni goście i przedstawicielki redakcji dyskutują o najbardziej aktualnych problemach dotyczących kobiet. Pierwsza dyskusja poświęcona jest akcji #metoo, ale w jej polskim wymiarze.

"Mam to po niej/nim" to cykl, w którym znane osoby będą opowiadać o tym, czego nauczyli się od swoich rodziców. Bohaterami premierowego materiału są Antoni i Jakub Sojkowie, którzy zdradzają kulisy relacji ze swoim ojcem Stanisławem.

W lutowej PANI debiutuje także cykliczny, autorski przewodnik, w którym goście redakcji oprowadzać będą po swoich ulubionych, offowych miejscach. W tym numerze Agnieszka Grochowska zabiera Czytelniczki na spacer po warszawskiej Ochocie.

Największe zmiany przechodzi dział psychologii. W nowej sekcji zatytułowanej "Projekt szczęście" znajdować się będą teraz artykuły pogrupowane w trzech cyklach: "W głębi duszy", "Spokojnie to tylko praca" i "Wrzuć na luz". Dodatek psychologiczny obejmuje każdy aspekt życia Czytelniczek, zaciekawia je, inspiruje i wspiera.

Wydanie lutowe to także początek zmian graficznych. Odświeżona, nowoczesna i przejrzysta makieta, jak i wprowadzone i planowane zmiany formuły zostaną przedstawione Klientom Reklamowym i Mediom w najbliższym czasie.