Łukasz Szewczyk29.01.2018 (11:40)brak komentarzy

Mobilne zakupy spożywcze z dostawą tego samego dnia w Carrefour

Klienci Carrefour Polska mogą już robić zakupy za pomocą aplikacji Mój Carrefour. Zamówienie złożone w ten sposób zostanie dostarczone tego samego dnia. Firma udostępniła także nową formę odbioru zakupów - Carrefour Drive - specjalnie dla zmotoryzowanych klientów.
Carrefour pro digital
Carrefour Polska rozszerzył funkcjonalność aplikacji mobilnej Mój Carrefour o m-commerce. Klienci posiadający najnowszą wersję programu mogą skorzystać z opcji "mCarrefour", znajdującej się w rozwijanym menu, aby zrobić zakupy. Wśród towarów dostępnych w sprzedaży przez aplikację znajduje się pełny asortyment produktów spożywczych z eCarrefour.pl oraz wybrane produkty przemysłowe. Usługa jest obecnie dostępna wyłącznie w Warszawie.
Co szczególnie istotne, zakupy zamówione do godziny 16:00 za pośrednictwem panelu mCarrefour w aplikacji Mój Carrefour zostaną dostarczone do domu klienta jeszcze tego samego dnia. Użytkownik aplikacji może wybierać z dostępnych zakresów czasowych w których chciałby odebrać swoje zakupy. Zamówienia złożone po godzinie 16:00 mogą zostać dostarczone następnego dnia. Dostawa zakupów zrobionych przez aplikację mobilną jest darmowa dla zamówień o wartości powyżej 120 PLN. Poniżej tej kwoty koszt dostawy wynosi 19,90 PLN. W celu skorzystania z zakupów mobilnych należy pobrać aplikację Mój Carrefour, dostępna w sklepach Google Play (Android) oraz App Store (iOS).

Carrefour Polska rozwinął także formy odbioru zakupów. Nowością jest Carrefour Drive, dostępny dla klientów, którzy chcą odebrać zakupy osobiście w CH Atrium Targówek na ul. Głębockiej 15 i zapakować je bezpośrednio do własnego samochodu. Odebranie zamówienia jest możliwe w punkcie odbioru Drive, gdzie klient zajmuje jedno z oznaczonych stanowisk parkingowych na które pracownik Carrefour dostarcza klientowi zamówione produkty.

Jednocześnie Carrefour oferuje również inne możliwości odbioru zakupów. W przypadku zamówienia składającego się wyłącznie z produktów spożywczych klient może wybrać odbiór w jednym z 26 Coolomatów zlokalizowanych w Warszawie. Pozostałe opcje to dostawa kurierem pod wskazany adres lub, w przypadku produktów niespożywczych, odbiór osobisty w Punkcie Obsługi Klienta w wybranym hiper- lub supermarkecie Carrefour na terenie całego kraju.