Łukasz Szewczyk05.02.2018 (16:47)1 komentarz

Magazyn Doroty Wellman regularnym miesięcznikiem

We wtorek (6 lutego 2018 roku) ukazuje się pierwsze regularne wydanie miesięcznika WELL. Duże zainteresowanie numerem testowym czytelniczek i klientów reklamowych skłoniło wydawcę do podjęcia decyzji o wprowadzeniu tego tytułu do regularnej sprzedaży.
Well - nr 1/2018
WELL to nowatorski koncept luksusowego lifestylowego magazynu: o prawdziwym życiu kobiet, bez celebrytów, horoskopu, plotek i życia na pokaz.
- Pismo wspiera kobiety, inspiruje do ciekawszego, lepszego życia, ale nie poucza i nie wpędza w kompleksy. Słowo musisz jest w nim zakazane! Jednym słowem WELL to, według redaktor kreatywnej, dziennikarki Doroty Wellman, "Magazyn dla kobiet takich, jak my!". Nasz WELL robią wspaniałe kobiety, Wszystkie jesteśmy po 40., więc rozumiemy problemy tych, dla których piszemy - mówi redaktor naczelna Magdalena Jaros-Szmidt.

Pierwszy numer magazynu WELL otwiera wywiad Doroty Wellman. Tym razem rozmawia z Karoliną Korwin Piotrowską, do bólu szczerze , o sprawach prywatnych, o których ta nigdy jeszcze nie opowiadała.

WELL podpowiada, czasem z przymrużeniem oka, jak wyjść z trudnej sytuacji. Takim materiałem jest "Jeszcze będzie przepięknie, jeszcze będzie normalnie", którego bohaterki, (17 rozwiedzionych kobiet), opowiadają o tym, co im pomogło, a czego absolutnie nie powinny były robić rozstając się z mężczyzną.

Na serio WELL pisze między innymi o skutkach ujawnienia molestowania ("Ujawniłam molestowanie i co dalej?"), przeszczepach ("Cząstka mnie jest w tobie"), ale także, już mniej poważnie, o dzieciach, popychanych przez rodziców w stronę showbiznesu ("Czyje to ambicje?") i o zaletach nieróbstwa.

WELL to także wiele konkretnych informacji z zakresu mody, urody i zdrowia. A także dział kulinarny dla kobiet, które lubią gotować, ale nie mają czasu, żeby spędzać go w kuchni. W pierwszym numerze pojawi się energetyczna Miska Mocy zwana Miską Buddy.

Pierwszy numer miesięcznika na rynku dostępny będzie od 6 luego 2018 roku w cenie 7,99 zł..

Magazyn będzie wsparty wysokozasięgową kampanią promocyjna w telewizji, Internecie, radiu, magazynach kobiecych i telewizyjnych Wydawnictwa Bauer oraz w punktach sprzedaży prasy. Za kreację odpowiada pion marketingu Wydawnictwa i Digit Art, a za zakup mediów Wavemaker.

Komentarze (1 - 1 z 1)

"WELL podpowiada, czasem z przymrużeniem oka, jak wyjść z trudnej sytuacji. - kiedyś Wellman wyrzuciła w jednym programie kobietę, bo tamta robiła jej różne uwagi - po cichu. Potem powiedziała że to było ustawione, bo chyba doszło do niej że będą po niej teraz jechać. O ile rozumiem jeszcze Panią Dorotę - że chciała żyć - to denerwujące były czytelniczki , które zaczęły pisać że śmieją się z tych którzy uwierzyli w tą całą sytuacje z wyrzuceniem. Przecież to oczywiste że musiała tak zrobić, i większość to przemilczy, ale niech inni nie wmawiają swoich głupot
 3