21.02.2018 (13:34)7 komentarzy
Bauer zapowiada Netfilm. Nowe pismo dla użytkowników internetowych platform VOD
Wydawnictwo Bauer testuje nowy koncept, wprowadzając do sprzedaży magazyn Netfilm, skierowany do użytkowników platform VOD.
Nowy tytuł przeznaczony jest dla wielkomiejskiej grupy odbiorców o wysokim statusie społecznym. Zawiera szczegółowe informacje o filmach i serialach oraz rekomendacje - które produkcje spośród oferty VOD warto obejrzeć.
Magazyn oferuje unikalny kontent - recenzje oraz opisy ponad 100 filmów i seriali dostępnych w ofercie Netflix (najwięcej treści), Showmax (drugi pod kątem zawartości), HBO GO i Amazon Prime Video (wybrane pozycje). Rozbudowane opisy seriali zostaną przedstawione poprzez tło geograficzne, historyczne, społeczne i naukowe, nowe sezony i odcinki, a także przez sylwetki aktorów. Z kolei klasyka filmowa będzie prezentowana za pomocą interesujących faktów, a nie jedynie opisów. W magazynie znajdą się również rekomendacje filmów i seriali z wielu gatunków dostępnych w ofercie (filmy dla dzieci, komedia, dramat, akcja, science-fiction, fantasy, horror, dokument).
Ponadto czytelnicy Netfilmu otrzymają w nim ciekawostki dotyczące gadżetów i samochodów "grających" w różnych produkcjach, a także kolumny dedykowane nowinkom technicznym dotyczącym sprzętu oraz akcesoriów wykorzystywanych do oglądania filmów i seriali przez Internet.
Redaktorem naczelnym jest Artur Kosiński, naczelny pism telewizyjnych To&owo TV, Teleświat oraz TV14.
Premierowe wydanie magazynu Netfilm pojawi się w sprzedaży od 6 marca 2018 roku i będzie dostępne przez dwa miesiące. Cena - 6,99 zł, objętość 116 stron, nakład 70 tys. egzemplarzy.
Wprowadzenie pisma wspierać będzie kampania w radiu, internecie oraz tytułach własnych wydawcy.
Netflim - nr 1 (od 6.03.2018)
Ponadto czytelnicy Netfilmu otrzymają w nim ciekawostki dotyczące gadżetów i samochodów "grających" w różnych produkcjach, a także kolumny dedykowane nowinkom technicznym dotyczącym sprzętu oraz akcesoriów wykorzystywanych do oglądania filmów i seriali przez Internet.
Redaktorem naczelnym jest Artur Kosiński, naczelny pism telewizyjnych To&owo TV, Teleświat oraz TV14.
Premierowe wydanie magazynu Netfilm pojawi się w sprzedaży od 6 marca 2018 roku i będzie dostępne przez dwa miesiące. Cena - 6,99 zł, objętość 116 stron, nakład 70 tys. egzemplarzy.
Wprowadzenie pisma wspierać będzie kampania w radiu, internecie oraz tytułach własnych wydawcy.
Komentarze (1 - 7 z 7)
Same HBO GO ,czy jako dodatek do HBO?
No tak, nie zwróciłem uwagi :).