19.03.2018 (14:53)41 komentarzy
Wiosenna porażka TVN? "Hipnoza" traci widzów z odcinka na odcinek
Mocno promowany program "Hipnoza" miał być jednym z hitów wiosennej ramówki TVN. Na razi prowadzony przez Filipa Chajzer show traci widzów, a TVN przegrywa z konkurencją.
Fot. TVN
Trzy pierwsze odcinki programu "Hipnoza" w telewizji TVN oglądało średnio 1,402 mln widzów, co dało stacji udziały na poziomie 9,11 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek programu (3 marca), który przed telewizyjne ekrany przyciągnął 1,602 mln widzów (10,02 proc.). Następnie nowe show TVN zanotowało spadek oglądalności. Drugi odcinek (10 marca) oglądało 1,397 mln widzów (9,24 proc.), a trzeci (17 marca) już tylko 1,207 mln widzów (8.01 proc.). Po trzeci odcinkach show notuję spadek o 395 tys. widzów.
W ogólnej grupie widzów (4+) TVN przegrywa z konkurencją. Liderem pasma jest TVP1 (2,062 mln widzów, 13,40 proc.), wygrywając z TVP2 (1,695 mln widzów, 11,01 proc.), Polsatem (1,424 mln widzów, 9,25 proc.) oraz TVN (1,402 mln widzów, 9,11 proc.).
Z kolei w grupie komercyjnej (16-49 lat) TVN zajmuje drugie miejsce (682,6 tys. widzów, 12,16 proc.), przegrywając z Polsatem (796,2 tys. widzów, 14,18 proc.), ale wygrywając z Dwójką (506,6 tys. widzów, 9,02 proc.) i Jedynką (418,8 tys. widzów, 7,46 proc.).
A ty oglądasz "Hipnozę"? Podyskutuj na Forum Media2
W grupie komercyjnej (16-49 lat) średnia oglądalność programu wynosi 682,7 tys. widzów (12,19 proc.), a w grupie 16-59 lat - 878,3 tys. widzów.
Największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek programu (3 marca), który przed telewizyjne ekrany przyciągnął 1,602 mln widzów (10,02 proc.). Następnie nowe show TVN zanotowało spadek oglądalności. Drugi odcinek (10 marca) oglądało 1,397 mln widzów (9,24 proc.), a trzeci (17 marca) już tylko 1,207 mln widzów (8.01 proc.). Po trzeci odcinkach show notuję spadek o 395 tys. widzów.
W ogólnej grupie widzów (4+) TVN przegrywa z konkurencją. Liderem pasma jest TVP1 (2,062 mln widzów, 13,40 proc.), wygrywając z TVP2 (1,695 mln widzów, 11,01 proc.), Polsatem (1,424 mln widzów, 9,25 proc.) oraz TVN (1,402 mln widzów, 9,11 proc.).
Z kolei w grupie komercyjnej (16-49 lat) TVN zajmuje drugie miejsce (682,6 tys. widzów, 12,16 proc.), przegrywając z Polsatem (796,2 tys. widzów, 14,18 proc.), ale wygrywając z Dwójką (506,6 tys. widzów, 9,02 proc.) i Jedynką (418,8 tys. widzów, 7,46 proc.).
A ty oglądasz "Hipnozę"? Podyskutuj na Forum Media2
Dane: Nielsen Audience Measurement
Komentarze (1 - 10 z 41)
a jednak nie
wcale mi nie jest xd
_______________________________________________________________________
Spójrz na moich psychofanów!!! Właśnie tak wygląda przewlekły ból d. =)