09.05.2018 (17:19)11 komentarzy
UPC Polska: 1,43 mln abonentów. 530 tys. użytkowników platformy Horizon
UPC Polska pierwsze trzy miesiące 2018 roku kończy kwartalnym spadkiem ogólnej liczby abonentów. Operator notuje także wzrost ogólnej liczby użytkowników telewizji cyfrowej oraz internetu.
Fot. materiały prasowe
Po pierwszym kwartale 2018 roku z usługi sieci UPC Polska korzystało 1,432 mln abonentów, co oznacza spadek o 2,3 tys. abonentów. Do 2,989 mln wrosła sprzedaż usług cyfrowych (RGU). W zasięgu sieci UPC Polska znajduje się obecnie ponad 3,375 mln mieszkań.
Z szerokopasmowego internetu UPC Polska korzysta już 1,145 mln abonentów, co oznacza, że w ostatnim kwartale liczba abonentów zwiększyła się o 5,5 tys. abonentów. Już 452,3 tys. użytkowników internetu korzysta z nowego modemu ConnectBox.
Z kolei z telefonu stacjonarnego UPC korzysta 634 tys. abonentów (wzrost o 4,2 tys. abonentów w ujęciu kwartalnym).
W ujęciu rocznym UPC notuje wzrost o 16,2 tys. abonentów telewizji cyfrowej, wzrost o 33,8 użytkowników internetu oraz wzrost o 3,8 tys. użytkowników telefonu.
- W pierwszym kwartale zbliżyliśmy się jeszcze bardziej do 3 milionów usług (RGU), wzmacniając tym samym naszą pozycję rynkową. Zapewniliśmy naszym klientom jeszcze lepszą ofertę, dzięki kolejnemu przyśpieszeniu prędkości internetu, dzięki czemu średnia z jakiej obecnie korzystają wzrosła do 130 Mb/s ze 100 Mb/s w poprzednim kwartale. To wszystko, wsparte przeprowadzonym we wrześniu 2017 roku rebrandingiem, było efektem ogromnego wysiłku całego zespołu UPC Polska i przyczyniło się do osiągnięcia przez nas rekordowo wysokiego wskaźnika satysfakcji klienta oraz realizacji naszej ambicji, jaką jest umacnianie pozycji marki numer jeden na rynku szybkiego Internetu i telewizyjnej rozrywki - komentuje Robert Redeleanu, prezes UPC Polska
Na koniec marca 2018 roku UPC Polska posiadało ponad 1,210 mln abonentów telewizji, co w ujęciu kwartalnym oznacza spadek o 2,4 tys. abonentów. Z telewizji cyfrowej UPC korzysta 1,027 mln abonentów (wzrost o 2,9 tys. abonentów). Natomiast z telewizji analogowej korzysta 183,5 tys. abonentów (spadek o 35,3 tys. abonentów). Już 530 tys. klientów korzysta z dekodera Horizon (kwartalny wzrost o 60 tys.)
Z szerokopasmowego internetu UPC Polska korzysta już 1,145 mln abonentów, co oznacza, że w ostatnim kwartale liczba abonentów zwiększyła się o 5,5 tys. abonentów. Już 452,3 tys. użytkowników internetu korzysta z nowego modemu ConnectBox.
Z kolei z telefonu stacjonarnego UPC korzysta 634 tys. abonentów (wzrost o 4,2 tys. abonentów w ujęciu kwartalnym).
W ujęciu rocznym UPC notuje wzrost o 16,2 tys. abonentów telewizji cyfrowej, wzrost o 33,8 użytkowników internetu oraz wzrost o 3,8 tys. użytkowników telefonu.
- W pierwszym kwartale zbliżyliśmy się jeszcze bardziej do 3 milionów usług (RGU), wzmacniając tym samym naszą pozycję rynkową. Zapewniliśmy naszym klientom jeszcze lepszą ofertę, dzięki kolejnemu przyśpieszeniu prędkości internetu, dzięki czemu średnia z jakiej obecnie korzystają wzrosła do 130 Mb/s ze 100 Mb/s w poprzednim kwartale. To wszystko, wsparte przeprowadzonym we wrześniu 2017 roku rebrandingiem, było efektem ogromnego wysiłku całego zespołu UPC Polska i przyczyniło się do osiągnięcia przez nas rekordowo wysokiego wskaźnika satysfakcji klienta oraz realizacji naszej ambicji, jaką jest umacnianie pozycji marki numer jeden na rynku szybkiego Internetu i telewizyjnej rozrywki - komentuje Robert Redeleanu, prezes UPC Polska
Komentarze (1 - 10 z 11)
Ile lat można czekać ....
Mnie to wszystko wystarcza :)