24.07.2018 (16:31)2 komentarze
Od sierpnia nowe logo i oprawa Polsat JimJam. Nowości w ramówce
Kanał Polsat JimJam wprowadza nowe logo podkreślające ofertę programową obfitującą w serie, których celem jest nauka poprzez zabawę. Oprócz odświeżenia logo, wprowadzona zostaje nowa identyfikacja wizualna wzbogacona o sympatyczne postaci, będące wizytówkami kanału.
Odświeżona identyfikacja wizualna będzie wprowadzana od 1 sierpnia 2018 roku we wszystkich 100 krajach, w których obecnie dostępny jest kanał JimJam, w tym dla Polsat JimJam w Polsce.
Projekt odświeżonej identyfikacji wizualnej kanału POLSAT JimJam został wybrany podczas międzynarodowego przetargu, w którym wzięło udział dziewięć agencji z pięciu krajów. Propozycje, które przeszły wstępną selekcję zostały poddane najcięższej próbie - przedstawiono je grupie najbardziej wymagających krytyków, dzieciom w wieku 2-5 lat. Zwycięski projekt został wybrany jednogłośnie.
Przetarg wygrała londyńska agencja Wiedemann Lampe, której zakres prac zawierał odświeżone logo, nowe postaci reprezentujące kanał Polsat JimJam, barwne grafiki oraz serię nowych plansz i materiałów wideo składających się na identyfikację wizualną kanału.
Zmiana wizualna ma odzwierciedlać ofertę programową Polsat JimJam. Serie emitowane na kanale łączą w sobie elementy nauki oraz zabawy spełniając cel "Uczenia się przez zabawę". Logo stało się bardziej żywe i przejrzyste, a litery "J" z nazwy JimJam zmieniły się w Jima i Jama, dwie sympatyczne i gotowe do zabawy postaci, którym zawsze towarzyszy Gwiazdka. W krótkich filmach promocyjnych Jim, Jam i Gwiazdka są pokazywane w zabawnych sytuacjach, takich jak granie na instrumentach, budowanie zamku z piasku czy robienie baniek mydlanych w wannie, które reprezentują ciekawość świata i bogatą wyobraźnię przedszkolaków.
Nowości w ramówce
Odświeżona identyfikacja wizualna kanału, to nie jedyna zmiana wprowadzona przez Polsat JimJam. Stanowi ona zwieńczenie rozpoczętego na początku 2018 roku kompleksowego procesu modyfikacji ramówki, regularnie uzupełnianej o programy edukacyjne. Trzon ramówki stanowią krótkie programy łączące elementy edukacyjne i rozrywkowe - serie te skupione są wokół specjalnego cyklu "Baw się z nami i ucz się świata". W ramach emitowanych codziennie godzinnych bloków programowych najmłodsi widzowie każdego dnia mogą nauczyć się czegoś nowego, w tym rozpocząć swoją przygodę z językiem angielskim.
W odświeżonej ramówce, oprócz cyklu edukacyjnego, znajdują się także flagowe produkcje, takie jak: "Stacyjkowo", "My Little Pony: Przyjaźń to magia", "Popelki", "Ptyś i Bil", "Ranger Rob" i "Strażak Sam".
Koncepcja odświeżenia marki polegała na stworzeniu silnej i spójnej relacji pomiędzy odnowioną ramówką Polsat JimJam, a wizualną stroną kanału. Wszystkie elementy mają odzwierciedlać cel kanału, jakim jest zapewnienie atrakcyjnych treści wzbogaconych o edukacyjne wartości oraz umocnić jego wizerunek jako bezpiecznego miejsca dla dzieci.
Polsat JimJam
Przetarg wygrała londyńska agencja Wiedemann Lampe, której zakres prac zawierał odświeżone logo, nowe postaci reprezentujące kanał Polsat JimJam, barwne grafiki oraz serię nowych plansz i materiałów wideo składających się na identyfikację wizualną kanału.
Zmiana wizualna ma odzwierciedlać ofertę programową Polsat JimJam. Serie emitowane na kanale łączą w sobie elementy nauki oraz zabawy spełniając cel "Uczenia się przez zabawę". Logo stało się bardziej żywe i przejrzyste, a litery "J" z nazwy JimJam zmieniły się w Jima i Jama, dwie sympatyczne i gotowe do zabawy postaci, którym zawsze towarzyszy Gwiazdka. W krótkich filmach promocyjnych Jim, Jam i Gwiazdka są pokazywane w zabawnych sytuacjach, takich jak granie na instrumentach, budowanie zamku z piasku czy robienie baniek mydlanych w wannie, które reprezentują ciekawość świata i bogatą wyobraźnię przedszkolaków.
Postacie Polsat JimJam
Odświeżona identyfikacja wizualna kanału, to nie jedyna zmiana wprowadzona przez Polsat JimJam. Stanowi ona zwieńczenie rozpoczętego na początku 2018 roku kompleksowego procesu modyfikacji ramówki, regularnie uzupełnianej o programy edukacyjne. Trzon ramówki stanowią krótkie programy łączące elementy edukacyjne i rozrywkowe - serie te skupione są wokół specjalnego cyklu "Baw się z nami i ucz się świata". W ramach emitowanych codziennie godzinnych bloków programowych najmłodsi widzowie każdego dnia mogą nauczyć się czegoś nowego, w tym rozpocząć swoją przygodę z językiem angielskim.
W odświeżonej ramówce, oprócz cyklu edukacyjnego, znajdują się także flagowe produkcje, takie jak: "Stacyjkowo", "My Little Pony: Przyjaźń to magia", "Popelki", "Ptyś i Bil", "Ranger Rob" i "Strażak Sam".
Koncepcja odświeżenia marki polegała na stworzeniu silnej i spójnej relacji pomiędzy odnowioną ramówką Polsat JimJam, a wizualną stroną kanału. Wszystkie elementy mają odzwierciedlać cel kanału, jakim jest zapewnienie atrakcyjnych treści wzbogaconych o edukacyjne wartości oraz umocnić jego wizerunek jako bezpiecznego miejsca dla dzieci.
Komentarze (1 - 2 z 2)