Łukasz Szewczyk31.08.2018 (17:00)3 komentarze

Gazeta Wyborcza na koniec lata: Zalewski, Chwin, Bielecki, Lech, gułagi XXI wieku

Gazeta Wyborcza przygotowała dla czytelników porcję lektury na weekend - "Wyborcza na Koniec Lata". To powiększone wydanie "Magazynu Świątecznego" ze specjalnym dodatkiem "Co Jest Grane 24" oraz tygodnikami "Wysokie Obcasy" i "The Wall Street Journal.".
"Gazeta Wyborcza na koniec Lata" (wydanie 1.09.2019)
W specjalnym wydaniu "Magazynu Świątecznego" znajdzie się m.in. wywiad rzeka ze Stefanem Chwinem, w którym pisarz opowiada Grzegorzowi Wysockiemu, dlaczego woli określenie "społeczeństwo" od "wspólnota", czy Jezus łączy wszystkich Polaków oraz czy artyści mogą być odklejeni od rzeczywistości. W numerze także: rozmowa Dariusza Kortki i Mirosława Pietraszewskiego z generałem Piotrem Klimukiem, kosmonautą i dowódcą Sojuza 30 - o lotach z Mirosławem Hermaszewskim, esej Marka Beylina o tym, jak dziś czytać Tomasa Venclovę, reportaż Anety Pawłowskiej-Krać o polskich rodzinach adopcyjnych oraz rozmowy: Agi Kozak z himalaistą Adamem Bieleckim i Jarosława Szubrychta z piosenkarzem Krzysztofem Zalewskim.
The Wall Street Journal - 1.09.2018
Głównym tematem nowego wydania "The Wall Street Journal." są gułagi XXI wieku, czyli "obozy reedukacji" dla muzułmanów w Xinjiangu, w których Pekin przetrzymuje bez wyroku nawet milion ludzi. Czytelnicy tygodnika dowiedzą się także, jak kolumbijska armia radzi sobie z nielegalnymi uprawami koki oraz co samochód wie o swoim właścicielu i gdzie przekazuje te informacje.

Wysokie Obcasy - 1.09.2018
Natomiast bohaterką okładki "Wysokich Obcasów" jest poetka Joanna Lech. W rozmowie z Karoliną Sulej opowiada ona, jak zaczęła pisać i czy w polskiej poezji panoszy się seksizm. W wydaniu pojawi się także: Shereen El Feki w rozmowie o kryzysie męskości w krajach arabskich, opowieść o Evie Zandman, właścicielce ogrodu na smaganej wiatrem szkockiej wyspie Skye, Krystyna Romanowska mówiąca o tym, jak dobudzić dziecko na ósmą rano.
Sobotnie wydanie "Gazety Wyborczej" uzupełnią: kulturalny przewodnik na jesień - dodatek przygotowany przez redakcję tygodnika "Co Jest Grane" oraz krzyżówka i komiks z kotem Garfieldem, który od września br. powraca na łamy dziennika.


"Wyborcza na Koniec Lata" będzie kosztować 7,99 zł. Jest promowana na łamach "Gazety Wyborczej" i jej dodatków, w serwisach Wyborcza.pl, w internecie, w tym na Facebooku, na ekranach Platform Channel oraz na ekranach w warszawskich tramwajach. Wydaniu towarzyszy też kampania telewizyjna (TVN, Polsat oraz stacje tematyczne) oraz radiowa (Radio TOK, RMF FM, RMF Classic, Chilli ZET, Muzo, Meloradio, Radio Pogoda, Radio Złote Przeboje Wrocław). Działania przygotował dział promocji "Gazety Wyborczej".

Komentarze (1 - 3 z 3)

"Wyborcza na Koniec Lata" będzie kosztować 7,99 zł." .... wolę za to kupić 2 - a nawet 3 stare książki w pobliskim antykwariacie. Klasyka jest nawet za 2 zł. I bez żadnej indoktrynacji.
 3  
Polacy nareszcie przejrzeli na oczy i nie chcą być dalej okłamywani, manipulowani, upodlani przez polskojęzyczną gazetę antypolską. Mam nadzieję, że to koniec GW.
 3  
Tego jeszcze nie było. "Wyborcza" bije na alarm: Brakuje nas w kioskach! Wina rządu czy problemy z kolporterem?
Tego jeszcze nie było! Zabrakło „Gazety Wyborczej” w kioskach. Zastępca redaktora naczelnego Jarosław Kurski wyjaśnił, że powodem są problemy z wypłacalnością jednego z dystrybutorów. Ale tylko czekać na to, aż padnie znane już wszystkim stwierdzenie, że winę za to wszystko ponosi rząd…

Powodem są kłopoty z jednym z największych dystrybutorów prasy w Polsce, który zalega nam z płatnościami. (…) By ograniczać straty, zmniejszyliśmy nakłady gazety kolportowane przez tego dystrybutora. I właśnie dlatego w wielu punktach, w których kupowaliście Państwo nas od lat, gazety jest bardzo mało lub nie ma jej wcale. Przepraszamy, choć za tę sytuację nie ponosimy odpowiedzialności— tłumaczył Kurski dodają, że co prawda w niektórych kioskach „Wyborczej” jest mniej, albo nie ma w ogóle, ale za to jest jej więcej chociażby na stacjach benzynowych czy w salonikach prasowych.Ale na wyjaśnieniach „Wyborcza” nie poprzestaje. W piątkowym wydaniu znajdziemy specjalną instrukcję mówiącą o tym, co zrobić, jeśli nie uda się kupić „GW” w ulubionym kiosku.Poza wymienieniem wszystkich punktów, w których „Wyborcza” jest dostępna, z instrukcji możemy dowiedzieć się, że kiedy brakuje „GW”, należy to zgłosić pod numerem specjalnie uruchomionej w tym celu infolinii lub mailowo, koniecznie podając dokładny adres punktu, w którym brakuje gazet.Co jeszcze? Dalej to już czysta promocja różnych ofert prenumeraty „Wyborczej”.

Warto zwrócić uwagę na to, że podobne wydarzenia miały miejsce w czasach rządu Platformy Obywatelskiej i Polskiego Stronnictwa Ludowego, kiedy to część prawicowej prasy co i rusz informowała o tym, że są problemy z ich dostępnością w kioskach.

wkt/”Gazeta Wyborcza”
POgromca totalnie rozpadłej oPOzycji 31.08.2018 (17:47:38)
 4