03.12.2018 (16:30)2 komentarze
9 edycja "The Voice of Poland" traci widzów. Dwójka przegrała z TVN
Muzyczne show telewizyjnej Dwójki "The Voice of Poland" jesienią 2018 roku zanotowało spadek oglądalności. Program oglądało średnio nieco ponad 1,9 mln widzów, a podczas emisji programu Dwójka przegrała z TVN.

Fot. TVP
Telewizyjna Dwójka zakończyła emisję ósmego sezonu muzycznego talent-show "The Voice of Poland". Głosami widzów program wygrał Marcin Sójka z drużyny Patrycji Markowskiej.
W porównaniu do poprzedniej edycji program zanotował spadek o 154 tys. tys. widzów.
Największą popularnością cieszyły się odcinki emitowane 15 września (2,380 mln widzów), 20 października (2,216 mln widzów mln widzów) oraz finałowy odcinek z 1 grudnia (2,183 mln widzów).
Podczas emisji programu we wszystkich grupach wiekowych TVP2 przegrywa z TVN.
Przychody z reklam wzrosły do 13,675 mln zł
AMR - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako liczba widzów); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu
SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu
Jesienią 2018 roku program oglądało średnio 1,931 mln widzów, co dało stacji udziały na poziomie 13,38 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Media2.pl.
W porównaniu do poprzedniej edycji program zanotował spadek o 154 tys. tys. widzów.
Największą popularnością cieszyły się odcinki emitowane 15 września (2,380 mln widzów), 20 października (2,216 mln widzów mln widzów) oraz finałowy odcinek z 1 grudnia (2,183 mln widzów).
Podczas emisji programu we wszystkich grupach wiekowych TVP2 przegrywa z TVN.
Jesień 2018 | Grupa 4+ | Grupa 16-49 | Grupa 16-59 | |||
Kanał TV | AMR | SHR% | AMR | SHR% | AMR | SHR% |
---|---|---|---|---|---|---|
TVN | 2 294 588 | 15,89% | 872 955 | 15,88% | 1 262 326 | 15,59% |
TVP2 - "The Voice of Poland 9" | 1 931 466 | 13,38% | 806 576 | 14,68% | 1 143 190 | 14,12% |
TVP1 | 1 315 980 | 9,11% | 294 987 | 5,37% | 530 230 | 6,55% |
Polsat | 1 035 104 | 7,17% | 561 246 | 10,21% | 688 889 | 8,51% |
NAM: Oglądalność "The Voice of Poland 9" - jesień 2018 (TVP2)
AMR - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako liczba widzów); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu
SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu
Dane Nielsen Audience Measurement/ interpretacja własna
Komentarze (1 - 2 z 2)