Łukasz Szewczyk03.01.2019 (11:15)brak komentarzy

TV: Najpopularniejsze programy rozrywkowe 2018 roku. Hitem "Rolnik szuka żony"

Reality-show telewizyjnej Jedynki "Rolnik szuka żony" pozostaje najpopularniejszym programem rozrywkowym w polskiej telewizji w 2018 roku - wynika z telewizyjnego raportu Nielsen Audience Measurement.
Uczestnicy 5 edycji programu "Rolnik szuka żony"
Wyemitowany 2 grudnia 2018 roku odcinek programu "Rolnik szuka żony" (TVP1) oglądało średnio 4,588 mln widzów, co dało pozycję lidera wśród najpopularniejszych, telewizyjnych programów rozrywkowych w 2018 roku. Drugą pozycją może pochwalić się muzyczny teleturniej "Jaka to melodia" (TVP1) - noworoczny odcinek oglądało ponad 3,6 mln widzów. Trzecią pozycję zajmuje teleturniej "Milionerzy" (TVN) - odcinek z 6 grudnia 2017 roku oglądało średnio ponad 3,4 mln widzów.
 Top 10 programów rozrywkowych w 2018 rokuGrupa 4+
Lp.ProgramKanał TVData emisjiAMRSHR%
1.ROLNIK SZUKA ŻONY /REALITY SHOW POL./ TVP1 02.12.2018 4 588 53529,05%
2.JAKA TO MELODIA ? /TELETURNIEJ/ TVP1 01.01.2018 3 617 48023,11%
3.MILIONERZY/TELETURNIEJ/ TVN 06.12.2018 3 463 36721,99%
4.MAM TALENT! / PROGR./ROZR./ TVN 01.12.2018 3 203 92721,40%
5.FAMILIADA /TELETURNIEJ/ TVP2 18.03.2018 3 195 76224,66%
6.DANCING WITH THE STARS - TANIEC Z GWIAZDAMI /PROG.ROZR./ Polsat 02.03.2018 3 130 45020,43%
7.KOŁO FORTUNY /TELETURNIEJ/ TVP2 18.03.2018 3 036 72123,00%
8.THE VOICE KIDS /PROG.ROZR./ TVP2 24.02.2018 2 986 10518,60%
9.JEDEN Z DZIESIĘCIU /TELETURNIEJ/ TVP1 15.01.2018 2 890 74719,41%
10.THE VOICE KIDS BITWY /PROG.ROZR./TVP217.02.20182 875 05918,29%

NAM: Top 10 programów rozrywkowych - rok 2018 (Grupa 4+)

Z pełnych danych za 2018 rok wynika, że najpopularniejszym kanałem 2018 roku była telewizja Polsat (w grupie 4+), natomiast w komercyjnej grupie widzów (16-49) lat prowadzi TVN. Najpopularniejszym filmem 2018 roku okazał się "Kevin sam w domu" (zobacz Top 10 filmów 2018 roku), serialowym hitem roku pozostaje "M jak miłość" (zobacz Top 10 seriali 2018 roku), w sporcie najpopularniejsze okazały się piłkarskie transmisje z udziałem Polaków (zobacz Top 10 programów sportowych 2018 roku).


AMR - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako liczba widzów); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu
SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu
Dane: Nielsen Audience Measurement / interpretacja własna