13.02.2019 (17:47)56 komentarzy
Radio: RMF FM liderem, zyskuje Radio ZET, najwięcej traci Jedynka
Mimo lekkiego spadku RMF FM utrzymuje pozycję lidera wśród ogólnopolskich stacji radiowych - wynika z najnowszego raportu Radio Track. Lekki wzrost notuje Radio Zet, z kolei największy spadki słuchalności notują Jedynka, Trójka i Radio Maryja.
Największy udział w czasie słuchania stacji radiowych, w okresie od listopada 2018 do stycznia 2019 roku, notuje RMF FM - 26,4 proc. spadek o 0,1 pkt. proc. w porównaniu z tym samym okresem rok wcześniej. Drugie miejsce utrzymuje Radio Zet z wynikiem 12,3 proc. (wzrost o 0,1 pkt. proc.). Trzecią pozycję w rankingu utrzymuje radiowa Jedynka z wynikiem 5,7 proc. (spadek o 1,6 pkt. proc.), a czwartą pozycję radiowa Trójka - 5,7 proc. (spadek 0,2 pkt. proc.). Pierwszą piątkę zamyka radio VOX FM - 3,7 proc. (spadek o 0,1 pkt. proc.).
Kolejne miejsca rankingu słuchalności stacji ogólnopolskich zajmują: TOK FM - 2,1 proc. (spadek o 0,1 pkt. proc.), Antyradio - 1,8 pkt. proc. (spadek o 0,1 pkt. proc.),Radio Maryja - 1,8 proc. (spadek o 0,4 pkt. proc.), RMF Classic - 1,6 proc. (wzrost o 0,2 pkt. proc.), Radiowa Dwójka - 0,6 proc. (wzrost o 0,1 pkt. proc.), Polskie Radio 24 - 0,5 proc. (spadek o 0,1 pkt. proc.), Muzo.FM - 0,3 proc. (bez zmian), ,
Dane dotyczące badania:
- listopad 2018 : styczeń 2019 (wielkość: 20 951)
- listopad 2017 : styczeń 2018 (wielkość: 20 909)
- Grupy celowe: wszystkie przypadki
- Wskaźniki słuchalności: Udział w czasie słuchania (%)
Kolejne miejsca rankingu słuchalności stacji ogólnopolskich zajmują: TOK FM - 2,1 proc. (spadek o 0,1 pkt. proc.), Antyradio - 1,8 pkt. proc. (spadek o 0,1 pkt. proc.),Radio Maryja - 1,8 proc. (spadek o 0,4 pkt. proc.), RMF Classic - 1,6 proc. (wzrost o 0,2 pkt. proc.), Radiowa Dwójka - 0,6 proc. (wzrost o 0,1 pkt. proc.), Polskie Radio 24 - 0,5 proc. (spadek o 0,1 pkt. proc.), Muzo.FM - 0,3 proc. (bez zmian), ,
Udział w czasie słuchania ogólnopolskich i ponadregionalnych stacji radiowych | |||
Lp. | Radio | listopad 2018 : styczeń 2019 | listopad 2017 : styczeń 2018 |
---|---|---|---|
1. | Radio RMF FM | 26,4% | 26,5% |
2. | Radio ZET | 12,3% | 12,2% |
3. | Program 1 Polskiego Radia | 5,7% | 7,3% |
4. | Program 3 Polskiego Radia | 5,7% | 5,9% |
5. | VOX | 3,7% | 3,8% |
6. | Radio TOK FM | 2,1% | 2,2% |
7. | AntyRadio | 1,8% | 1,9% |
8. | Radio Maryja | 1,8% | 2,2% |
9. | RMF Classic | 1,6% | 1,4% |
10. | Program 2 Polskiego Radia | 0,6% | 0,5% |
11. | Polskie Radio 24 | 0,5% | 0,6% |
12. | Radio Muzo.fm | 0,3% | 0,3% |
Udział w czasie słuchania ogólnopolskich i ponadregionalnych stacji radiowych (źródło Radio Track, Millward Brown SMG/KRC)
- listopad 2018 : styczeń 2019 (wielkość: 20 951)
- listopad 2017 : styczeń 2018 (wielkość: 20 909)
- Grupy celowe: wszystkie przypadki
- Wskaźniki słuchalności: Udział w czasie słuchania (%)
Komentarze (1 - 10 z 56)
etraz tvpis spadnie hahahah zaorać
bit.ly/2N2toUk
Słuchaczami radia są zazwyczaj kury domowe i pracujące w biurach urzędniczki oraz osoby starsze. Nie wiem jaka to grupa ale maksymalnie kilka milionów Polaków.
Ale ostatnio serwisy informacyjne wole posłuchać w innym radiu bo nie mam zaufania do Mediów Publicznych, które powinny być bezstronne, nie powinny być dopasowane pod czyjeś dyktando.
Tak że Jedynka u mnie gra najczęściej, ale....
Tu trzeba raczej załamywać ręce nad porażająco niskimi wymaganiami ludzi, którzy tych gniotów słuchają.
RMF i ZET to radia oparte na dennej i prymitywnej playliście i puszczaniu w kółko tego samego zestawu "kawałków". Oczywiście codziennie w innej kolejności, tak aby target tych gniotów miał złudne wrażenie, że słucha codziennie czegoś innego... Do tego dochodzi jakiś bleblak prezenter, który odezwie się raz na 20 minut i powie coś w rodzaju: "Ale fajny mamy dziś dzionek i wy kochani też jesteście fajni, bo słuchacie najfajniejszego radia pod słońcem!". I tak to właśnie działa.
Czy tego was uczą w tych radiowęzłach narodowych?
Mężowi gwiazdy telewizji publicznej Magdaleny Ogórek, postawiono zarzuty niegospodarności. Dotyczą one okresu jego pracy na stanowisku kanclerza niepublicznej, warszawskiej uczelni Via Moda. Piotr M. miał wówczas narazić placówkę na stratę 989 tysięcy złotych! M. pracował tam od stycznia 2012 roku do sierpnia 2014 roku.
buuuuuuhahahahahahaha
Jestem tak samo stronniczy jak Ty, nie widziałem NIGDY, abyś krytykował zwolenników PIS, wręcz ich usprawiedliwiasz.
Tyle w temacie !