Łukasz Szewczyk14.02.2019 (11:51)2 komentarze

Specjalne odcinki serialu TVN "Szkoła" na Walentynki w sieci, 8 różnych zakończeń

Z okazji święta zakochanych 14 lutego serial "Szkoła" opublikuje na kanale YouTube stacji TVN dwa specjalne materiały pod hasłem "Walentynki w Szkole". Fani sami będą mogli pokierować losami bohaterów, wybierając miedzy 8 różnymi zakończeniami
Specjalne odcinki serialu TVN "Szkoła" na Walentynki w sieci, 8 różnych zakończeń
Akcja składa się z dwóch elementów. od godziny 10:00 fani oficjalnego kanału TVN na YouTubie mogą oglądać specjalny odcinek walentynkowy, przygotowany specjalnie z myślą o tej platformie społecznościowej. Wieczorem, o godz. 19:00 stacja opublikuje odcinek interaktywny, gdzie użytkownicy sami będą mogli decydować o tym, jak potoczą się losy bohaterów. Twórcy przygotowali kilkanaście połączonych ze sobą epizodów prowadzących przez różne warianty fabuły i przewidzieli aż 8 różnych zakończeń.
- Nasza akcja promocyjna zakłada synergię treści i aktywny udział młodych ludzi w kreowaniu kontentu. Scenariusz odcinka specjalnego wyszedł spod ręki jednej ze statystek w serialu «Szkoła» Ani Trzemżalskiej. Fabuła tego odcinka odsyła do drugiej fabuły osnutej wokół wieczornej imprezy walentynkowej i jest zaproszeniem fanów "Szkoły" do udziału w interaktywnym wideo dającym możliwość samodzielnego pokierowania rozwojem wypadków - mówi Katarzyna Johansson, dyrektor ds. strategii kontentu online, TVN i Discovery Polska.


Walentynkowa akcja będzie promowana w całym digitalowym środowisku stacji TVN: na Facebooku, Instagramie, stronie internetowej formatu oraz na kanałach YouTube dopasowanych do grupy odbiorców serialu. Autorami koncepcji i jej twórcami są TVN Emotion Studio oraz zespół produkcji TVN Kraków.

- Serial "Szkoła" na stałe wpisał się w plan dnia młodszej widowni - nie tylko na antenie TVN, ale również w Internecie, gdzie wokół formatu powstała ogromna, aktywna społeczność. Widzowie chętnie angażują się w format "Szkoła" w mediach społecznościowych, wchodzą w interakcje pod publikowanymi materiałami wideo na kanale tvnpl oraz TVNSeries na YouTubie. Często komentują wątki serialowe oraz lajkują profile ulubionych bohaterów - mówi Krystyna Lasoń, producentka serialu "Szkoła". - Dzięki tej publiczności serial "Szkoła" stał się jednym z pierwszych na polskim rynku przykładów dobrze działającej synergii między telewizją i onlinem, wpisując się w ten sposób w światowy trend - dodaje.

Komentarze (1 - 2 z 2)

Oglądnąłem dosłownie 10 minut tego serialu i podobnie jak inne obecne "seriale", już nigdy nie zagości na ekranie mojego telewizora. Zmusza do nerwowego przełączenia kanału na inny, a nawet całkowitego wyłączenia telewizora. Dla mnie jest to dno, denne i masakrycznie banalne.
 5  
a czy któreś z tych ośmiu zakończeń kończy się aborcją?
Pytam bo TVN już nawet w programie o sukniach ślubnych promował mordowanie nienarodzonych dzieci.
 1