Łukasz Szewczyk14.03.2019 (16:10)9

Canal+ Discovery zmieni się w Canal+ Dokument

Zmiany w pakiecie premium Canal+

Przejdź do artykułu

Komentarze (1 - 9 z 9)

I dobrze, bo Discovery to koszmar.
 8  
Może teraz będzie wreszcie więcej filmów promujących LGBTQR+XYZ...
 14  
Dobrze, że ta sieczka się kończy.

Za 60 zł człowiek wymaga przyzwoitej jakości, a nie byle jakości ...
 5  
Z innych źródeł pojawiają się przecieki że będzie tam więcej produkcji Planete+, czyli szykuje się kolejny kanał powtórkowy.
Drużyna pierścienia 15.03.2019 (9:35:11)
 2  
NIECH KTOS LOGICZNIE WYTLUMACZY NA KIEGO H,U,J,A TRZYMAJA CANAL+1 ??
 7  
Canal+ wyjątkowo często "rebrandinguje" (czytaj : pudruje) swoje kanały. Średnio raz na 3 lata. Ale klienteli od tego nie przybywa.
 0  
Mi sie przydaje Canal+1
 0  
Canal+Discovery to jeden z najciekawszych kanałów tematycznych w TV. Niezliczona ilość świetnych POLSKICH produkcji. Historia polskiego komiksu, Polska Filmowa, seria o szpiegach, o kobietach w mundurze, o grupach rekonstrukcyjnych, o zawodnikach B klasy, o kolejach, o tajemnicach produkcji filmowych, o kulisach polskich kabaretów, Misja Explorer, ART B, o bodyguardach, o papieżu, o latach 90tych, o wrakach w Bałtyku, o bazarach Europy, Małe kraje - wielki sport, o kibicach, o sportowcach z podium, o pierwszych damach PRL. To tylko te z pamięci. Naprawdę świetny kanał.
 1  
Najnowsze dane na temat oglądalności paczki CANAL+ :

" W lutym br. Canal+ Discovery miał 0,016 % udziału w rynku, co oznacza spadek o 24 % w porównaniu z tym samym miesiącem zeszłego roku (dane Nielsen Audience Measurement). Natomiast oferowany często w tych samych pakietach Canal+ miał w lutym 0,185 % udziału w rynku, Canal+ Film 0,081 %, Canal+ Family 0,050 %, a Canal+ Seriale 0,014 %
Dane za luty dla Canal+ Sport nie są dostępne, ale w styczniu kanał miał 0,093 % udziału w rynku a Canal+ Sport 2 0,026 % "
..................................................................................
Canal+ Discovery miał 0,016 %
Canal+ Seriale 0,014 % .... abonenci chyba "nie zrozumieli ofert". Oglądalność na poziomie jednej wioski.
 3