Łukasz Szewczyk14.05.2019 (14:24)brak komentarzy

Discovery pozyskało Golf Digest od Condé Nast

Discovery ogłosiło pozyskanie Golf Digest od Condé Nast. Golf Digest - światowy numer 1 wśród mediów golfowych - wykorzystując dystrybucję za pośrednictwem wielu platform oraz bardzo duży zasięg, pozwoli rozszerzyć globalną golfową ofertę Discovery na Stany Zjednoczone.
GOLFTV
Pozyskanie Golf Digest wzmacnia ofertę programową GOLFTV - usługi streamingowej obecnie opartej na ekskluzywnych materiałach i transmisjach z zawodów PGA TOUR, European Tour, Ladies European Tour oraz Masters na wybranych rynkach poza Stanami Zjednoczonym, a także na ekskluzywnej współpracy z Tigerem Woodsem, triumfatorem 82 turniejów z cyklu PGA TOUR i 15 turniejów Major oraz Francesco Molinarim, zwycięzcą trzech turniejów PGA TOUR i mistrzem ostatniego turnieju Open.
Golf Digest wzbogaca golfowy ekosystem Discovery, w którym fani znajdą wszystko, co jest związane z golfem - wideo instruktażowe, porady dotyczące sprzętu, rankingi pól golfowych, wskazówki dotyczące podróży, możliwość internetowej rezerwacji i wiele więcej.

Co więcej, Discovery i PGA TOUR rozszerzają swoje przełomowe, 12-letnie partnerstwo strategiczne o nowe treści i możliwości sprzedażowe w Stanach Zjednoczonych. Organizacje rozszerzając partnerstwo, połączą siły, aby zbudować największą na świecie sieć internetową o golfie, zawierającą Golf Digest, którą reklamodawcy będą mogli wykorzystać do angażowania fanów i zawodników wokół ogromnej biblioteki wideo na żywo i na żądanie, materiałów digitalowych, w mediach społecznościowych, druku i przy materiałach sponsorowanych. Pracujący obecnie w ramach Condé Nast i Golf Digest zespół sprzedażowy będzie w dalszym ciągu pełnił swoje obowiązki aż do czasu pełnej integracji struktur sprzedażowych z Discovery i PGA TOUR.

- Golf Digest to marka klasy światowej, która stała się miejscem pierwszego wyboru dla milionów fanów golfa, profesjonalnych graczy i reklamodawców z całego świata. W naturalny sposób wpisuje się w strategię Discovery, aby zostać wiodącą platformą medialną dotyczącą golfa, co chcemy osiągnąć poprzez wspólne inwestycje z PGA TOUR, European Tour i partnerstwo z Tigerem Woodsem. Chcieliśmy dodatkowo wzmocnić ofertę GOLFTV dodając do niej fantastyczną redakcję Golf Digest, wykorzystując ich ogromny zasięg i bogatą bibliotekę. Jednocześnie, wraz z PGA TOUR tworzymy największy golfowy biznes digitalowy z Stanach Zjednoczonych. Jay Monahan i PGA TOUR to fantastyczni partnerzy i cieszymy się, że nasz wspólny projekt dotrze do ludzi na każdym rynku - powiedział David Zaslav, President i CEO Discovery, Inc.

- Jesteśmy podekscytowani pogłębieniem partnerstwa z PGA TOUR i Golf Digest, które było oficjalnym partnerem marketingowym PGA TOUR w Stanach Zjednoczonych od 2006 roku. Dzięki połączeniu naszych możliwości w USA, jesteśmy w stanie zaoferować najbardziej kompletną ofertę dla kibiców, graczy i partnerów biznesowych. Nowa sieć PGA TOUR / Golf Digest będzie największą platformą golfową na świecie dającą niezrównany dostęp do golfa na wszystkich urządzeniach - podkreślił Rick Anderson, Chief Media Officer, PGA TOUR.

Discovery będzie optymalizować swoje globalne partnerstwo z Tigerem Woodsem na platformach PGA TOUR i Golf Digest. Współpraca GOLFTV z amerykańską ikoną golfa obejmuje szeroki zakres produkcji materiałów m.in. fachowych porad dla graczy, a także ekskluzywnych wideo zza kulis przygotowań do kolejnych turniejów. - Pozyskanie Golf Digest to istotny krok na drodze do rozwoju Discovery i GOLFTV w Stanach Zjednoczonych i na całym świecie. Ja zyskuję kolejne miejsce, w którym mogę opowiadać ludziom moją historię, dzięki czemu moje partnerstwo z Discovery jest jeszcze mocniejsze. To naprawdę wspaniały czas dla golfa - powiedział Tiger Woods.

- Dodanie Golf Digest do portfolio to bardzo istotny krok nie tylko dla Discovery, ale także dla całej dyscypliny. Oferujemy coś wyjątkowego - niezależnie czy jesteś kibicem, graczem, widzem, czy reklamodawcą. Możemy wykorzystywać wszystkie silne strony Golf Digest i stale rozwijającego się GOLFTV. Dzięki temu jesteśmy w stanie stworzyć globalną redakcję dostarczającą treści angażujące miliony fanów golfa na całym świecie - uzupełnił Alex Kaplan, President i General Manager, Discovery Golf.

Mająca na koncie wiele nagród redakcja Golf Digest dostarczy informacje, widea instruktażowe, a także rankingi takie jak "100 Greatest Course Rankings" i coroczny 'Hot List". Materiały te będą angażowały użytkowników GOLFTV na całym świecie i otworzą przed Discovery nowe możliwości w Stanach Zjednoczonych, jak również we współpracy z partnerami biznesowymi PGA TOUR i zawodowymi graczami. Dzięki globalnemu zasięgowi Discovery, Golf Digest rozwinie się docierając na 220 rynków. Golf Digest w dalszym ciągu będzie wydawać w Stanach Zjednoczonych miesięcznik, a Discovery przejmie do niego globalną licencję na blisko 70 rynków.

Zespół redakcyjny Golf Digest dołączy do zespołu Discovery Golf pod kierownictwem Jerry'ego Trade'a jako redaktora naczelnego Golf Digest oraz Global Head of Strategy and Content, Discovery Golf. Będzie raportował do Aleksa Kaplana. - Golf Digest to niesamowity zespół dziennikarzy, reporterów, producentów, fotografów i współpracowników, którym przyświeca jeden cel - wspieranie miłośników golfa. Nowa współpraca, wykorzystanie możliwości, kreatywności i skuteczności Discovery w połączeniu z marką PGA TOUR przyniesie korzyści golfowi na całym świecie - ocenił Jerry Tarde, redaktor naczelny Golf Digest oraz Global Head of Strategy and Content, Discovery Golf.

- Golf Digest to przede wszystkim ludzie, dlatego z ogromna radością witamy na pokładzie ten światowej klasy zespół pod kierownictwem Jerry'ego Trade'a, czyli nestora golfowego dziennikarstwa na świecie - podsumował Alex Kaplan.