Łukasz Szewczyk14.05.2019 (16:12)3 komentarze

Grupa Cyfrowy Polsat: Prawie 5,1 mln usług abonamentowych TV, 1,85 mln klientów w SmartDOM

Grupa Cyfrowy Polsat pierwszy kwartał 2019 roku kończy wzrostem liczby telewizyjnych usług do prawie 5,1 mln - wynika z raportu finansowego spółki. Już ponad 1,85 mln klientów, korzysta z oferty usług łączonych SmartDOM
Cyfrowy Polsat
Na koniec marca 2019 roku Cyfrowy Polsat posiadał 5,077 mln aktywnych usług płatnej telewizji w systemie abonamentowym (wzrost o 93 tys. rok do roku), w tym 1,167 mln usług multiroom (wzrost o 53 tys. rok do roku). Dodatkowo w płatnej telewizji w systemie przedpłatowym (pre-paid) operator posiada 144,5 tys. aktywnych usług (wzrost o 69.4 tys. rok do roku).
W samym pierwszym kwartale 2019 roku liczba usług abonamentowych usług telewizyjnych zmalała o 22 tys., a w przypadku usług pre-paid wzrosła o 49,4 tys.

W ofercie usług łączonych SmartDOM jest już już ponad 1,855 mln klientów (wzrost o 280 tys. rok do roku oraz wzrost o 59 tys. w pierwszym kwartale). Liczba RGU posiadanych przez klientów SmartDOM wzrosła do 5,57 mln.

Łączna liczba klientów abonamentowych Grupy Cyfrowy Polsat wyniosła 5,672 mln, co oznacza spadek o 71 tys. w ujęciu rocznym. Każdy z nich posiada średnio 2,53 usługi z portfolio Grupy (telewizja / telefon / internet). Z kolei łączna liczba usług kontraktowych wynosi 14,330 mln (wzrost o 534 tys. rok do roku). Średni przychód od klienta kontraktowego (ARPU) wzrósł do poziomu 82,9 zł.

- Pierwszy kwartał pokazał, że klienci cenią, lubią i chętnie korzystają z coraz szerszego portfolio naszych usług. Świadczy o tym niemal 300 tys. nowych klientów ofert łączonych i ponad 500 tys. więcej usług kontraktowych w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. To kolejny kwartał pokazujący bardzo wysokie zadowolenie i lojalność naszych klientów, czego jasnym dowodem jest rekordowo niski wskaźnik odejść wynoszący zalewie 7,2% w skali roku - komentuje Mirosław Błaszczyk, Prezes Zarządu, Cyfrowy Polsat S.A. i Polkomtel Sp. z o.o. - Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, wciąż poszerzamy portfolio usług w naszej ofercie. Oprócz dostarczania Internetu w technologii LTE - w wariancie mobilnym i domowym - rozpoczęliśmy sprzedaż Internetu w technologii światłowodowej, w oparciu o infrastrukturę Netii. Kolejna nowość, którą wprowadziliśmy przed kilkoma tygodniami, to telewizja kablowa w technologii IPTV wraz z dekoderem EVOBOX IP produkowanym w naszej fabryce w Mielcu. Wraz z nią klienci otrzymali równie bogatą ofertę programową co na naszej platformie satelitarnej - tylko bez konieczności montażu anteny satelitarnej - i możliwość decydowania o sposobie dostarczania sygnału telewizyjnego do ich domu. Ponadto z myślą o obywatelach Ukrainy wdrożyliśmy atrakcyjne oferty prepaid, które komunikujemy w tym przypadku w kampanii reklamowej uruchomionej za naszą wschodnią granicą - dodaje.

Komentarze (1 - 3 z 3)

A od kiedy reklamy cokolwiek wnoszą :)...???
 3  
A od kiedy reklamy cokolwiek wnoszą :)...???
Owszem powinny, gdyż dobra reklama ma wnosić znajomość nowości towarów i poprawiać sprzedaż, Polskie (i nie tylko) są tak głupie,i irytująco zrobione, że nic nie wnoszą (ale są wyjątki)
 0  
Ja to podczas reklam robię wiele innych ciekawych spraw...ewentualnie "stop dekoder", a potem przewijam te dziadostwo:) Ileż można słuchać o suchości tego i owego, piwie oraz proszkach i pasty...
 0