Łukasz Szewczyk14.05.2019 (16:36)5 komentarzy

Usługi dla każdego i wszędzie, emocjonujące treści. Grupa Cyfrowy Polsat wzmacnia strategię multiplay

Grupa Cyfrowy Polsat ogłosiła wzmocnienie strategii multiplay stawiając na szerokie portfolio usług z dostarczanymi przez nas emocjonującymi treściami
Cyfrowy Polsat
Grupa Cyfrowy Polsat ogłosiła wyniki za pierwszy kwartał 2019 roku odnotowując ok. 300 tys. więcej klientów multiplay i ponad 500 tys. dodatkowych usług kontraktowych rok do roku, a wskaźnik odejść klientów był kolejny raz na rekordowo niskim poziomie 7,2%. O silnych wynikach finansowych świadczy wynik EBITDA, który na bazie nowo obowiązujących standardów księgowych wyniósł ponad 1 mld zł. Z kolei zysk netto (300 mln zł) był wyższy aż o 25% od średniej oczekiwań analityków giełdowych. W pierwszym kwartale Grupa wprowadziła na rynek nowe atrakcyjne oferty − Internet Stacjonarny w Plusie oraz telewizję kablową w technologii IPTV wraz z nowym dekoderem EVOBOX IP, wzmacniając strategię multiplay.
Przy okazji prezentacji wyników finansowych Grupa Cyfrowy Polsat ogłosiła strategiczną ideę na kolejne lata, która obejmuje:
Internet dla każdego: Mobilny, Mobilny domowy /ODU IDU/, Światłowodowy
Kontent / Telewizja dla każdego: Satelitarna, IPTV (sieć zamknięta), OTT (sieć otwarta)
Telefon dla każdego: Plus/Plush - w abonamencie i na kartę dostępne w całej Polsce

Misją firmy jest tworzenie i dostarczanie najatrakcyjniejszych treści telewizyjnych, produktów telekomunikacyjnych oraz innych usług dla domu oraz klientów indywidualnych i biznesowych, przy użyciu nowoczesnych technologii, w celu świadczenia wysokiej jakości usług zintegrowanych, odpowiadających na zmieniające się potrzeby klientów oraz utrzymania najwyższego poziomu ich satysfakcji.

Startegia SmartDom Grupy Cyfrowy Polsat
Mamy długoterminową wizję naszej Grupy i pomysł na jej dalszy rozwój. Naszą misją jest tworzenie i dostarczanie najatrakcyjniejszych treści telewizyjnych, produktów telekomunikacyjnych oraz innych usług dla domu. Wykorzystujemy najnowsze technologie z zachowaniem dbałości o wysoką jakość produktów i obsługi klientów - mówi Maciej Stec, Wiceprezes Zarządu ds. Strategii, Cyfrowy Polsat S.A. i Polkomtel Sp. z o.o. - Konsekwentnie rozwijamy atrakcyjne usługi z myślą o potrzebach naszych klientów. Teraz otworzyliśmy się na nowe rynki - Internetu stacjonarnego i telewizji w technologii IPTV. Chcemy, by szerokie portfolio naszych usług było dostępne dla wszystkich Polaków i wszystkich rodzin. Nasza idea strategiczna na najbliższe lata brzmi: "Telewizja - Dla każdego. Wszędzie. Internet - Dla każdego. Wszędzie. Telefon - Dla każdego. Wszędzie". W najbliższych latach stawiać będziemy na ciągłe wzmacnianie strategii smartDOM, która łączy szerokie portfolio usług z dostarczanymi przez nas emocjonującymi treściami. To wszystko jest dostępne w atrakcyjnej cenie i w wysokiej jakości. To kierunek, w którym niezmiennie chcemy podążać - dodaje.

Komentarze (1 - 5 z 5)

hahahha,najgorszy internet,płacenie śmiesznej dzierżawy za ruter,,szukają łosi żeby spłacali im kredyty...........
 14  
Za wspieranie PiS dostali zgodę na Netię
 2  
iptv ma opoznienia wzgledem satelitarnej telewizji ?

w sensie czy iptv ma opoznienia jak ipla czy tez nie ma tych opoznien i obraz leci tak samo jak na satelitarnej ?
Sebastian Izdebski 15.05.2019 (8:08:10)
 3  
Co będzie z Polsatem, jak PIS przegra. Przepoczwarzy się ponownie?
 6  
Wiadomość dnia. Vectra dodała dzisiaj kanały Red carped HD i active family HD. Swoją drogą dziwie się ze krajowa rada radiofonii i telewizji pozwala na nazywanie kanałów w obcym języku. Zresztą nie ma się co dziwić. Naród już nie nosi koszulek tylko t shirty. Śmiech na sali
 2