Łukasz Szewczyk14.05.2019 (16:36)5 komentarzy

Usługi dla każdego i wszędzie, emocjonujące treści. Grupa Cyfrowy Polsat wzmacnia strategię multiplay

Grupa Cyfrowy Polsat ogłosiła wzmocnienie strategii multiplay stawiając na szerokie portfolio usług z dostarczanymi przez nas emocjonującymi treściami
Cyfrowy Polsat
Grupa Cyfrowy Polsat ogłosiła wyniki za pierwszy kwartał 2019 roku odnotowując ok. 300 tys. więcej klientów multiplay i ponad 500 tys. dodatkowych usług kontraktowych rok do roku, a wskaźnik odejść klientów był kolejny raz na rekordowo niskim poziomie 7,2%. O silnych wynikach finansowych świadczy wynik EBITDA, który na bazie nowo obowiązujących standardów księgowych wyniósł ponad 1 mld zł. Z kolei zysk netto (300 mln zł) był wyższy aż o 25% od średniej oczekiwań analityków giełdowych. W pierwszym kwartale Grupa wprowadziła na rynek nowe atrakcyjne oferty − Internet Stacjonarny w Plusie oraz telewizję kablową w technologii IPTV wraz z nowym dekoderem EVOBOX IP, wzmacniając strategię multiplay.
Przy okazji prezentacji wyników finansowych Grupa Cyfrowy Polsat ogłosiła strategiczną ideę na kolejne lata, która obejmuje:
Internet dla każdego: Mobilny, Mobilny domowy /ODU IDU/, Światłowodowy
Kontent / Telewizja dla każdego: Satelitarna, IPTV (sieć zamknięta), OTT (sieć otwarta)
Telefon dla każdego: Plus/Plush - w abonamencie i na kartę dostępne w całej Polsce

Misją firmy jest tworzenie i dostarczanie najatrakcyjniejszych treści telewizyjnych, produktów telekomunikacyjnych oraz innych usług dla domu oraz klientów indywidualnych i biznesowych, przy użyciu nowoczesnych technologii, w celu świadczenia wysokiej jakości usług zintegrowanych, odpowiadających na zmieniające się potrzeby klientów oraz utrzymania najwyższego poziomu ich satysfakcji.

Startegia SmartDom Grupy Cyfrowy Polsat
Startegia SmartDom Grupy Cyfrowy Polsat
Mamy długoterminową wizję naszej Grupy i pomysł na jej dalszy rozwój. Naszą misją jest tworzenie i dostarczanie najatrakcyjniejszych treści telewizyjnych, produktów telekomunikacyjnych oraz innych usług dla domu. Wykorzystujemy najnowsze technologie z zachowaniem dbałości o wysoką jakość produktów i obsługi klientów - mówi Maciej Stec, Wiceprezes Zarządu ds. Strategii, Cyfrowy Polsat S.A. i Polkomtel Sp. z o.o. - Konsekwentnie rozwijamy atrakcyjne usługi z myślą o potrzebach naszych klientów. Teraz otworzyliśmy się na nowe rynki - Internetu stacjonarnego i telewizji w technologii IPTV. Chcemy, by szerokie portfolio naszych usług było dostępne dla wszystkich Polaków i wszystkich rodzin. Nasza idea strategiczna na najbliższe lata brzmi: "Telewizja - Dla każdego. Wszędzie. Internet - Dla każdego. Wszędzie. Telefon - Dla każdego. Wszędzie". W najbliższych latach stawiać będziemy na ciągłe wzmacnianie strategii smartDOM, która łączy szerokie portfolio usług z dostarczanymi przez nas emocjonującymi treściami. To wszystko jest dostępne w atrakcyjnej cenie i w wysokiej jakości. To kierunek, w którym niezmiennie chcemy podążać - dodaje.

Komentarze (1 - 5 z 5)

hahahha,najgorszy internet,płacenie śmiesznej dzierżawy za ruter,,szukają łosi żeby spłacali im kredyty...........
 14  
Za wspieranie PiS dostali zgodę na Netię
 2  
iptv ma opoznienia wzgledem satelitarnej telewizji ?

w sensie czy iptv ma opoznienia jak ipla czy tez nie ma tych opoznien i obraz leci tak samo jak na satelitarnej ?
Sebastian Izdebski 15.05.2019 (8:08:10)
 3  
Co będzie z Polsatem, jak PIS przegra. Przepoczwarzy się ponownie?
 6  
Wiadomość dnia. Vectra dodała dzisiaj kanały Red carped HD i active family HD. Swoją drogą dziwie się ze krajowa rada radiofonii i telewizji pozwala na nazywanie kanałów w obcym języku. Zresztą nie ma się co dziwić. Naród już nie nosi koszulek tylko t shirty. Śmiech na sali
 2