Łukasz Szewczyk17.05.2019 (11:56)6 komentarzy

Radio: Liderem RMF FM z największym wzrostem, najwięcej traci Jedynka

RMF FM umacnia pozycję lidera wśród ogólnopolskich stacji radiowych - wynika z najnowszego raportu Radio Track. Duży spadek słuchalności notuje radiowa Jedynka.
Radio: Liderem RMF FM z największym wzrostem, najwięcej traci Jedynka
Największy udział w czasie słuchania stacji radiowych, w okresie od lutego do kwietnia 2019 roku, notuje RMF FM - 27,3 proc. (wzrost o 1,5 pkt. proc. w porównaniu z tym samym okresem rok wcześniej). Drugie miejsce utrzymuje Radio Zet z wynikiem 11,8 proc. (spadek o 0,6 pkt. proc.). Trzecią pozycję w rankingu zajmuje radiowa Jedynka z wynikiem 5,8 proc. (spadek o 1,2 pkt. proc.), a czwartą pozycję radiowa Trójka - 5,0 proc. (spadek 0,7 pkt. proc.). Pierwszą piątkę zamyka radio VOX FM - 3,6 proc. (spadek o 0,2 pkt. proc.).
Kolejne miejsca rankingu słuchalności stacji ogólnopolskich zajmują: TOK FM - 2,2 proc. (wzrost o 0,2 pkt. proc.), Antyradio - 2,0 pkt. proc. (wzrost o 0,2 pkt. proc.),Radio Maryja - 1,7 proc. (spadek o 0,5 pkt. proc.), RMF Classic - 1,5 proc. (bez zmian), Polskie Radio 24 - 0,5 proc. (spadek o 0,1 pkt. proc.), Radiowa Dwójka - 0,4 proc. (bez zmian), Muzo.FM - 0,3 proc. (bez zmian), ,

 Udział w czasie słuchania ogólnopolskich i ponadregionalnych stacji radiowych
Lp. luty 2019 : kwiecień 2019luty 2018 : kwiecień 2018
1.Radio RMF FM 27,3% 25,8%
2.Radio ZET 11,8% 12,4%
3.Jedynka - Program 1 Polskiego Radia 5,8% 7,0%
4.Trójka - Program 3 Polskiego Radia 5,0% 5,7%
5.VOX 3,6% 3,8%
6.Radio TOK FM 2,2% 2,0%
7.AntyRadio 2,0% 1,8%
8.Radio Maryja 1,7% 2,2%
9.RMF Classic 1,5% 1,5%
10.Polskie Radio 24 Polskiego Radia 0,5% 0,6%
11.Dwójka - Program 2 Polskiego Radia 0,4% 0,4%
12.Radio Muzo.fm 0,3%0,3%

Udział w czasie słuchania ogólnopolskich i ponadregionalnych stacji radiowych (źródło Radio Track, Millward Brown SMG/KRC)

Dane dotyczące badania:
- luty 2018 : kwiecień 2018 (wielkość: 20 588)
- luty 2019 : kwiecień 2019 (wielkość: 20 991)
- Grupy celowe: wszystkie przypadki
- Wskaźniki słuchalności: Udział w czasie słuchania (%)

Komentarze (1 - 6 z 6)

Zetka nadal nie może się odbić, a era Wojciechowskiego dzisiaj już nie wróci. Komercyjne radio kompletnie zdominowało rynek przy stałym formatowaniu. Za to dynamika rządowej propagandy w dóóóół:) Intrygujące przy tym, że już nawet elektorat tego nie słucha. I sprawa do wyjaśnienia: władowanie masy pieniędzy publicznych w propagandowe 24 kosztem Czwórki. Wiem, że tam nikt nie myśli. Liczby też na nich nie robią wrażenia. Stupor namolnej propagandy przesłoni nawet taką tabelę. 1 czy 27...które to więcej? :D :D :D
 3  
Pic na wodę, to dno krakowskie ma aż tak słuchalnosc, ludzie co Wy sluchacie, co to za badania.
 4  
Nic dziwnego że Jedynka traci. Ja jako wieloletni słuchacz radia (nie mylić - radyja) mogę coś kolwiek o tym powiedzieć - Jedynka ma sprawdzone audycje takie jak - Matysiakowie, w Jezioranach, 4pory roku czy Lato z radiem, ale poza tym są - albo nagminne reklamy albo propaganda. W każdym radiu są reklamy ale przynajmniej u innych nie ma propagandy. Dlatego Jedynka traci.
 4  
ło matko bosko, szatan gurom,
antyradio wyprzedziło radjomaryja,
toż to koniec świata
 0  
Liderami opinii niezmiennie programy polskiego radia. Nie liczę komercyjnej sieczki bazującej na muzyce.... Z eremefu jedynie lubię Mazurka ;D
 1  
Zagraniczne RMF i zet
 1