Łukasz Szewczyk24.05.2019 (19:38)brak komentarzy

Lekki wzrost oglądalności 4 sezonu "Agent - Gwiazdy" w TVN. Ponad 1,18 mln widzów

Realisty-show "Agent - Gwiazdy" cieszy się stałą widownią. Na antenie TVN program oglądało ponad 1,18 mln widzów, a podczas jego emisji stacja zajmuje pozycję jedynie w komercyjnej grupie widzów.
Agent Gwiazd
Telewizja TVN zakończyła emisję czwartego sezonu reality-show Agent - Gwiazdy". Program wygrał Damian Kordas, z kolei agentem okazała się Marysia Sadowska.
Wiosną 2019 roku program oglądało średnio 1,186 mln widzów, co dało stacji udziały na poziomie 8,98 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Media2.pl.

W porównaniu do poprzedniej edycji program notuje wzrost o 1 tys. widzów.

Największą popularnością cieszył się odcinek z 3 marca, który obejrzało ponad 1,445 mln widzów. Dużą popularnością cieszyły się także odcinki z 20 marca (ponad 1,413 mln widzów) oraz z 22 maja (ponad 1,334 mln widzów).

Podczas emisji programu w ogólnej grupie wiekowej (4+) oraz grupie 16-59 lat TVN przegrał z TVP2. W komercyjnej grupie widzów (16-49 lat) TVN zajął pozycję lidera.

 Wiosna 2019Grupa 4+Grupa 16-49Grupa 16-59
Lp.Kanał TVAMRSHR%AMRSHR%AMRSHR%
1.TVP2 2 110 09315,97% 622 05012,19% 956 96712,86%
2.TVN - "Agent - Gwiazdy 4" 1 186 9538,98% 700 73613,74% 836 06611,24%
3.TVP1 1 047 6827,93% 400 5187,85% 557 8527,50%
4.Polsat1 007 5827,62%468 4469,18%650 6488,74%

NAM: Oglądalność "Agent - Gwiazdy 4" - wiosna 2019 (TVN)

Przychody z reklam przy programie wyniosły ponad 21,111 mln zł.

AMR - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako liczba widzów); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu
SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu
Dane: Nielsen Audience Measurement / interpretacja własna