25.05.2019 (16:16)2 komentarze
"Kuchenne rewolucje" Magdy Gessler wiosną z mniejszą oglądalnością. Ponad 2 mln widzów
Wiosną 2019 roku "Kuchenne rewolucje" notują spadek oglądalności. program utracił także pozycję lidera w grupie ogólnej (4+), ale wciąż pozostaje liderem w grupie komercyjnej widzów (16-49 lat).

Telewizja TVN zakończyła emisję dziewiętnastego sezonu kulinarnego reality-show "Kuchenne rewolucje" Magdy Gessler. Program oglądało średnio 2,069 mln widzów, co dało stacji udziały na poziomie ponad 15,70 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Media2.pl.
Wiosną 2019 roku największą popularnością cieszył się odcinek z 16 maja, który oglądało średnio ponad 2,408 mln widzów. Ponad 2,291 mln widzów oglądało odcinek z 7 marca, a ponad 2,257 mln widzów oglądało odcinek z 9 maja.
Podczas emisji "Kuchennych rewolucji" telewizja TVN w ogólnej grupie widzów (4+) traci pozycję lidera na rzecz TVP1. Stacja utrzymuje pozycję lidera w grupie komercyjnej 16-49 oraz 16-59.
Przychody z reklam wzrosły do ponad 31,727 mln zł.
AMR - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako liczba widzów); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu
SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu
W porównaniu z poprzednim sezonem (jesień 2018) program notuje spadek o 153 tys. widzów. Natomiast w porównaniu z sezonem sprzed roku (wiosna 2018) pogram traci ponad 348 tys. widzów.
Wiosną 2019 roku największą popularnością cieszył się odcinek z 16 maja, który oglądało średnio ponad 2,408 mln widzów. Ponad 2,291 mln widzów oglądało odcinek z 7 marca, a ponad 2,257 mln widzów oglądało odcinek z 9 maja.
Podczas emisji "Kuchennych rewolucji" telewizja TVN w ogólnej grupie widzów (4+) traci pozycję lidera na rzecz TVP1. Stacja utrzymuje pozycję lidera w grupie komercyjnej 16-49 oraz 16-59.
Wiosna 2019 | Grupa 4+ | Grupa 16-49 | Grupa 16-59 | ||||
Lp. | Kanał TV | AMR | SHR% | AMR | SHR% | AMR | SHR% |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1. | TVP1 | 2 332 528 | 17,69% | 557 306 | 11,06% | 873 598 | 11,81% |
2. | TVN - "Kuchenne rewolucje XIX" | 2 069 593 | 15,70% | 1 082 199 | 21,48% | 1 422 542 | 19,24% |
3. | Polsat | 1 408 119 | 10,68% | 607 865 | 12,07% | 890 476 | 12,04% |
4. | TVP2 | 537 170 | 4,07% | 211 607 | 4,20% | 296 196 | 4,01% |
NAM: Oglądalność XIX sezonu "Kuchennych rewolucji" (TVN) - wiosna 2019
AMR - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako liczba widzów); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu
SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu
Dane: Nielsen Audience Measurement / interpretacja własna
Komentarze (1 - 2 z 2)