18.06.2019 (10:14)9 komentarzy
Ponad 758 tys, widzów "Big Brothera" w TVN7. Jesienią nowa edycja
Średnio ponad 758 tys. widzów śledziło reality-show "Big Brother" na antenie TVN7. Rekordową oglądalność (2,2 mln widzów) zanotował pierwszy odcinek programu.

TVN
Telewizja TVN7 zakończyła emisję reality-show "Big Brother", które na telewizyjne ekrany powróciło po kilkonastoletniej przerwie. Głosami widzów program wygrała Magda Wójcik. Stacja na jesień 2019 roku zapowiada nową edycję programu.
Największą popularnością cieszył się odcinek z 17 marca 2019 roku, który przed telewizyjne ekrany przyciągnął ponad 2,225 mln widzów. W pierwszej trójce popularności znalazły się także odcinki z 18 marca (1,171 mln widzów) oraz z 24 marca (1,153 mln widzów).
Podczas emisji programu TVN7 wygrał z konkurencją jedynie w komercyjnej grupie wiekowej widzów (16-49 lat). W pozostałych grupach (4+, 16-59 lat) TVN7 przegrał z TV4, ale wygrywał z TV Puls.
Przychody z reklam wyniosły ponad 62,134 mln zł
AMR - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako liczba widzów); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu
SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu
Wiosną 2019 roku program oglądało średnio średnio 758,4 tys. widzów co dało stacji udziały na poziomie 5,28 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Media2.pl.
Największą popularnością cieszył się odcinek z 17 marca 2019 roku, który przed telewizyjne ekrany przyciągnął ponad 2,225 mln widzów. W pierwszej trójce popularności znalazły się także odcinki z 18 marca (1,171 mln widzów) oraz z 24 marca (1,153 mln widzów).
Podczas emisji programu TVN7 wygrał z konkurencją jedynie w komercyjnej grupie wiekowej widzów (16-49 lat). W pozostałych grupach (4+, 16-59 lat) TVN7 przegrał z TV4, ale wygrywał z TV Puls.
Wiosna 2019 | 2(Grupa 4+ | Grupa 16-49 | Grupa 16-59 | ||||
Lp. | Kanał TV | AMR | SHR% | AMR | SHR% | AMR | SHR% |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1. | TV4 | 1 112 171 | 7,74% | 330 562 | 6,43% | 564 116 | 7,43% |
2. | TVN7 - "Big Brother" | 758 461 | 5,28% | 454 664 | 8,85% | 528 692 | 6,96% |
3. | TV Puls | 541 134 | 3,77% | 217 457 | 4,23% | 338 099 | 4,45% |
NAM: Oglądalność programu "Big Brorther - wiosna 2019" w TVN7
AMR - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako liczba widzów); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu
SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu
Dane Nielsen Audience Measurement / interpretacja własna
Komentarze (1 - 9 z 9)