Łukasz Szewczyk15.07.2019 (11:14)3 komentarze

Animal Planet zmienia oblicze. Nowe logo i oprawa graficzna (wideo)

Animal Planet, jedna z popularniejszych stacji o zwierzętach, naturze i naszej planecie, od 15 lipca 2019 roku ma nowe logo oraz oprawę graficzną. Zmiana identyfikacji wizualnej na polskim rynku jest wynikiem globalnej strategii marki.
Animal Planet
Począwszy od zmiany w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii w październiku zeszłego roku identyfikacja wizualna zmienia się etapami w pozostałych krajach. Od 15 lipca odświeżone logo i oprawa graficzna Animal Planet funkcjonuje w Polsce.
- Animal Planet już od ponad 20 lat jest uwielbiana przez widzów na całym świecie. To doskonały moment, aby - poprzez dostępne nam platformy - jeszcze bardziej zaangażować miliony fanów, którzy podzielają naszą miłość do zwierząt- mówi Susanne Dinnage, prezes Animal Planet. - Dzięki historiom, które opowiadamy docieramy do wszystkich pokoleń. Jesteśmy tutaj, aby bawić i zachwycać, zbliżając ludzi do przyrody i zwierząt. Nasze ostatnie sukcesy skutecznie umacniają globalną pozycję marki Animal Planet - dodaje Susanne Dinnage.


- Animal Planet potrzebował znaku, który odzwierciedla globalny aspekt marki, a jednocześnie jest zrozumiały w wielu krajach, regionach i kulturach. Potrzebowaliśmy loga, które wykroczy poza świat telewizji linearnej i sprawdzi się na wszystkich naszych platformach - podsumowuje Pablo Pulido, wiceprezes ds. marketingu w Animal Planet.

Animal Planet przybliża ludziom fascynujący świat zwierząt, zapraszając do odkrywania go z dziecięcą radością i ciekawością. Codziennie miliony fanów mają okazję stanąć oko w oko z najróżniejszymi gatunkami ssaków, płazów i ptaków. W propozycjach programowych stacji nie brakuje także miejsca dla ludzi, którzy postanowili poświęcić swoje życie ratowaniu środowiska i pomocy różnym stworzeniom. Animal Planet to prawdziwe historie na styku matki natury i człowieka.

Nową identyfikację wizualną Animal Planet zaprojektowała firma Chermayeff & Geismar & Haviv z Nowego Jorku. W swoim portfolio ma ona również projekty dla m.in. NBC, Showtime, PBS, NYU, Chase Bank i US Open.

Komentarze (1 - 3 z 3)

Kiedyś to był fajny kanał o zwierzętach....

Teraz to taki Animal Planet jak z MTV stacja muzyczna ....
 24  
Za granicą te logo już jest od jakiegoś czasu.
 5  
Widziałem już to logo, nie jest złe, ale...
Kontent tej stacji już dawno przestał być inspirujący. Już o wiele ciekawzza jest konkurencyjna stacja Viasat Nature, bo na Nat Geo Wild 25% to reklamy lub autopromocje.
 7