Łukasz Szewczyk17.07.2019 (10:15)brak komentarzy

Tygodniki opinii: Zyskuje tylko Tygodnik Powszechny, najwięcej traci Wprost

W piątym miesiącu 2019 roku, wśród tygodników opinii, największy wzrost sprzedaży zanotował Tygodnik Powszechny. Najwięcej czytelników traci natomiast tygodnik Wprost.
press prasa
W maju 2019 roku średnia sprzedaż ogółem tygodnika Polityka wyniosła ponad 93,7 tys. egz., co w porównaniu z tym samym okresem rok wcześniej oznacza spadek sprzedaży o 0,5 proc. Drugie miejsce zajmuje tygodnik Newsweek Polska, który zanotował sprzedaż na poziomie 73,8 tys. egz., co oznacza spadek sprzedaży o 12,4 proc.
Kolejne miejsca sprzedaży zajmują tygodniki: Sieci - 37,2 tys. egz. (spadek o 10,8 proc.), Do Rzeczy - 31,3 tys. egz. (spadek o 8,1 proc.), Gazeta Polska - 21,8 tys. egz. (spadek o 9,1 proc.), Przegląd - 15,1 tys. egz. (wzrost o 1,7 proc.), Wprost - 13,1 tys. egz. (spadek o 32,7 proc)

Wśród katolickich tygodników opinii prowadzi Gość Niedzielny - 104,9 tys. egz. (spadek o 3,03 proc.), natomiast Tygodnik Powszechny notuje sprzedaż na poziomie 27,7 tys. egz. (wzrost o 11,21 proc.).

Z kolei Tygodnik Angora notuje średnią sprzedaż na poziomie 223,2 tys. egzemplarzy (spadek o 6,4 proc.)

Polecamy