18.07.2019 (10:44)26 komentarzy
NC+ zmieni się w Platformę Canal+. Rozrywka premium w jednym miejscu
Jeszcze w tym możemy spodziewać się zmian na polskim rynku telewizji satelitarnej. Platforma NC+ zmieni się w Platformę Canal+, by bardziej podkreślić rozrywkę premium.
Jak już informowaliśmy, władze platformy NC+ w korespondencji do biznesowych partnerów informują o planowanej zmianie nazwy platformy NC+ na Canal+, co ma nastąpić do końca 2019 roku. Wiele wskazuje na to, że zmiana nazwy zbiegnie się z uruchomieniem w Polsce nowej platformy internetowej myCanal+, która zaoferuje dostęp do treści Canal+ wszędzie i dla wszystkich zainteresowanych, bez potrzeby wiązania się z operatorami płatnej TV (na wzór HBO GO czy Netflix).
Platforma NC+ na chwilę obecną nie zdradza szczegółów dotyczących planowanego rebrandingu. O wszystkich zaplanowanych zmianach klienci i opinia publiczna bedą informowani w odpowiednim czasie. Spółka nie ukrywa jednak, że chce postawić na bardziej rozpoznawalną markę jaką jest Canal+, która nadal ma kojarzyć się z silną rozrywką premium, w tym bogatą ofertą sportową, filmową oraz serialową, w którą nadawca inwestuje coraz więcej.
"Pierwiastek CANAL+ można obecnie odnaleźć w wielu obszarach rynku. (...) Zmiana nazwy jest dla nas naturalnym krokiem, dzięki któremu będziemy mogli nadal silnie inwestować w rozwój ekosystemu CANAL+, z korzyścią dla abonentów oraz całego rynku telewizyjnego i filmowego. Zmiana nazwy pozwoli nam również podkreślić, że CANAL+ jest i pozostanie naszym najważniejszym produktem w portfolio" - czytamy w oświadczeniu zarządu ITI Neovision, właściciela platformy NC+.
Przypomnijmy, że od czerwca nowym prezesem zarządu oraz dyrektorem generalnym platformy nc+ jest Edyta Sadowska.
Platforma NC+ na chwilę obecną nie zdradza szczegółów dotyczących planowanego rebrandingu. O wszystkich zaplanowanych zmianach klienci i opinia publiczna bedą informowani w odpowiednim czasie. Spółka nie ukrywa jednak, że chce postawić na bardziej rozpoznawalną markę jaką jest Canal+, która nadal ma kojarzyć się z silną rozrywką premium, w tym bogatą ofertą sportową, filmową oraz serialową, w którą nadawca inwestuje coraz więcej.
"Pierwiastek CANAL+ można obecnie odnaleźć w wielu obszarach rynku. (...) Zmiana nazwy jest dla nas naturalnym krokiem, dzięki któremu będziemy mogli nadal silnie inwestować w rozwój ekosystemu CANAL+, z korzyścią dla abonentów oraz całego rynku telewizyjnego i filmowego. Zmiana nazwy pozwoli nam również podkreślić, że CANAL+ jest i pozostanie naszym najważniejszym produktem w portfolio" - czytamy w oświadczeniu zarządu ITI Neovision, właściciela platformy NC+.
Przypomnijmy, że od czerwca nowym prezesem zarządu oraz dyrektorem generalnym platformy nc+ jest Edyta Sadowska.
Komentarze (1 - 10 z 26)