Łukasz Szewczyk08.08.2019 (9:46)13 komentarzy

UPC Polska notuje wzrost liczby abonentów. Już ponad 695 tys. użytkowników platformy Horizon

UPC Polska, największy operator telewizji kablowej w Polsce, pierwsze trzy miesiąca 2019 roku kończy wzrostem liczby abonentów.
UPC Polska notuje wzrost liczby abonentów. Już ponad 695 tys. użytkowników platformy Horizon
Na koniec czerwca 2019 roku z usługi sieci UPC Polska korzystało prawie 1,468 mln abonentów, co oznacza wzrost o 5,3 tys. abonentów w ostatnim kwartale oraz wzrost o 37,9 w porównaniu do tego samego okres sprzed roku. Do 3,117 mln wrosła sprzedaż usług cyfrowych (RGU). W zasięgu sieci UPC Polska znajduje się obecnie ponad 3,5 mln mieszkań (wzrost o 20,8 tys. w ujęciu kwartalnym i wzrost 91,8 tys. rok do roku).
Z telewizji cyfrowej UPC korzysta 1,058 mln abonentów, co oznacza wzrost o 4,7 tys. w ujęciu kwartalnym oraz wzrost o 29,2 tys, rok do roku. Już ponad 695 tys. klientów korzysta z dekodera Horizon (kwartalny wzrost o 20 tys., oraz wzrost o 117 tys. rok do roku). Użytkownicy Horizona stanowią już 62% bazy klientów telewizji cyfrowej.

Z szerokopasmowego internetu UPC Polska korzysta już 1,1203 mln abonentów, co oznacza, że w ostatnim kwartale liczba abonentów zwiększyła się o 11,1 tys. abonentów oraz o 55,6 tys. rok do roku. Już 654 tys. użytkowników internetu korzysta z nowego modemu ConnectBox (kwartalny wzrost o 14 tys., oraz wzrost o 145 tys. rok do roku).

Z kolei z telefonu stacjonarnego UPC korzysta 679 tys. abonentów, co oznacza wzrost o 10,9 tys. abonentów w ujęciu kwartalnym oraz wzrost 42,2 tys. rok do roku.

- Bardzo cieszą mnie wyniki naszego zespołu w pierwszej połowie 2019 roku, a także nieustające zaangażowanie w to, by oferować naszym klientom jeszcze więcej. Rosnąca baza klientów oraz usług cyfrowych potwierdzają wysoką jakość oferty i strategii komercyjnej UPC, a te stanowią podstawę dla kontynuacji pozytywnych zmian w zakresie wyników biznesowych firmy. Teraz, gdy II połowa roku na dobre się rozpoczęła, jesteśmy mocno skupieni na dalszym podnoszeniu satysfakcji klientów dzięki nowej usłudze mobilnej w ofercie konwergentnej, a także stale rosnącemu zasięgowi naszej GIGA sieci - - komentuje Robert Redeleanu, CEO UPC Polska:

Komentarze (1 - 10 z 13)

Gdyby nie rewelacyjna cena utrzymaniowki za neta 150 + Tv Max na dekoderze Cisco to trzeba by stąd spadać. Horizon to jest nieporozumienie. Muli cały czas, a hitem jest to, że jak wczoraj u dziewczyny był problem z netem to mimo że ma dyskt, to nie da się zaplanować nagrania. Totalna kpina
 7  
Świetnie działa Horizon, można nagrywać 4 kanały równocześnie z czego korzystam bo nie lubię reklam. Internet szybki i sprawnie działający. Miałam wielu operatorów i UPC jest najlepszy
 11  
Telefon stacjonarny wzrost - ponieważ niższa cena za pełną ofertę więc ludzie biorą. Oferta słaba, brak 4k. Raczej oferta dobra 5 lat wcześniej, sprzęt super lecz 10 lat wstecz. Abonentów przybywa bo w wielu miejscach brak konkurencji. Jak było tak dobrze to upc nie robiło by oferty dla studentów z której mogą korzystać wszyscy nowi klienci. Szkoda że starych maja w.... mówić grzecznie w nosie.
 6  
Dokładnie tak jest, jeśli chce się zrezygnować z usług to dają mega rabaty tak że aż żal zrezygnować.
 9  
Od lipca po 4 letniej przerwie znowu jestem abonentem UPC ostatnie lata VECTRA. I od razu chciałbym powiedzieć parę słów jeśli chodzi o telewizję to obraz lepszy i bardziej wyrazisty
 4  
No i druga sprawa to LIGA MISTRZÓW I EUROPY Vectra nie ma niestety tych kanałów i raczej długo nie będzie miała (Brak porozumienia z Polsatem informacja biuro obsługi klienta)
 4  
UPC jest najlepszym operatorem i nikt nie potrafi tego zmienić, stąd te jęczenie.
I love Donek - New President 8.08.2019 (22:15:49)
 3  
Jeszcze VH1 Classic i jesteście UPC kochani.
 2  
No i brakujące kanały ELEVEN SPORTS 4 HD, HISTORY 2 HD, AMC HD i będzie spoko
 3  
Panie Hajnel
VH1 Classic.
 2