Telewizja TVN7 rozpoczyna emisję kolejnej edycji popularnego reality-show "Big Brother".
W piątek (13 września 2019 roku) rozpoczęła na antenie TVN7 wystartowała druga edycja "Big Brothera". To format, który od lat budzi kontrowersje i cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem widzów na całym świecie. Kilkunastu uczestników zamkniętych w domu Wielkiego Brata, mierzy się nie tylko z powierzonymi zadaniami, ale również z własnymi słabościami, aby zyskać sympatię widzów oraz współmieszkańców i zawalczyć o wygraną w programie.
Uczestnicy 2 edycji programu "Big Bother" w TVN 7 / Fot. TVN Discovery Polska
W dniu startu nowej edycji do domu Wielkiego Brata weszło 16 uczestników: 20-letnia Aleksandra Balawender z Rzeszowa, 30-letnia Anna Izvarina z Warszawy, 29-letni Dawid Łojewski z Gdyni, 36-letni Kamil Lemieszewski z Londynu, 32-letnia Karolina Sztafa z Czechowic Dziedzic, 35-letnia Kasia Strojek z Kielc, 37-letni Łukasz Stawicki z Płocka, 28-letnia Malwina Ha z Pruszkowa, 35-letnia Małgorzata Szmal z Kielc, 21-letnia Martyna Lewandowska z Żor, 33-letni Mateusz Sławiński z Wrocławia, 29-letnia Natalia Dawidowska z Rumi, 35-letni Przemysław Karda z Sochaczewa, 37-letnia Sarah Poznachowski z Posady, 27-letni Vasilis Tomazos z Myślenic oraz 28-letni Wiktor Stadniczenko z Wodnicy.
Z przyczyn osobistych z programu zrezygnowała Karolina Włodarska, która została wybrana w drodze castingów i jeszcze wiosną zaprezentowana widzom jako pierwsza uczestniczka nowej edycji.
Premierowe odcinki reality-show "Big Brother" przez cały tydzień o godzinie 20.00 (od 13 września 2019 roku) na antenie TVN7. W piątki -
"Big Brother Arena", czyli widzowie decydują kto ma opuścić dom Wielkiego Brata.
W dni robocze na antenie TVN7 także
"Big Brother pobudka" (godz. 10.25),
"Big Brother Popołudnie" (godz. 14.20) oraz
"Big Brother Podwieczorek" (godz. 17.25). Z kolei od poniedziałku do czwartku, po godzinie 23 emitowane będzie interaktywne studio na żywo
"Big Brother nocą"
Komentarze (1 - 5 z 5)
Średnia widownia tej emisji wyniosła 508 tys. osób.
Przełożyło się to na 3,73 % udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,08 % w grupie komercyjnej 16 - 49 oraz 5,15 % w grupie 16 - 59, wynika z danych Nielsen Audience Measurement, "
Czyli totalna klapa na całej linii.