Łukasz Szewczyk19.09.2019 (13:20)1

Szef KRRiT: Reklamy mają być mniej szkodliwe dla dzieci

- Dzieci oglądają tyle samo, a niekiedy więcej reklam niż dorośli. Są jednak nieodporne na przekazy marketingowe, bo odbierają wszystko bezpośrednio, a to może mieć bardzo groźne skutki - mówi przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Dzięki kolejnej samoregulacji branży reklamowej najmłodsi odbiorcy mają być przed tym lepiej chronieni.

Przejdź do artykułu

Komentarze (1 - 1 z 1)

To może w końcu zaprzestaniecie serwowania dzieciom na ich kanałach z bajkami reklam typu "konar znowu zapłonie" albo "tak, mam okres"
Mózgi wam wyprało. Ja swoje dzieci uczę tego, że jeśli coś się reklamuje to jest z pewnością kiepskiej jakości. Dobry produkt sam się obroni i sprzeda. Dlatego każdy produkt nie dla dzieci reklamowany na kanale dziecięcym jest przez nas bojkotowany.
 6