Łukasz Szewczyk20.09.2019 (17:36)brak komentarzy

"Wyborcza na Złotą Jesień". Specjalne wydanie Magazynu Świątecznego

Lepiej być korposzczurem czy korpomyszą? Jak pożegnać się z latem i słońcem? - o tym będzie można przeczytać w specjalnym wydaniu "Magazynu Świątecznego" - "Wyborcza na Złotą Jesień".
"Wyborcza na Złotą Jesień" (21 września 2019 roku)
"Wyborcza na Złotą Jesień" (21 września 2019 roku)
-W "Gazecie Wyborczej" i "Wyborczej na Złotą Jesień" w najbliższy weekend będzie można szukać odpowiedzi na pytania: ile i gdzie inwestują w Europie Chiny oraz jak przeżyć jesień bez chandry. Zaś o tym, czy świat może się zmienić w półtorej godziny, z Marcinem Wichą rozmawia Michał Nogaś. W wydaniu znajdzie się także portret Janusza Gajosa - z okazji 80. urodzin aktora.
W obszerniejszym numerze "Wysokich Obcasów", oprócz przeglądu jesiennych trendów w modzie, makijażu i fryzurach, można będzie przeczytać m.in. rozmowę z Anetą Sulwińską, dyrektorką szkoły podstawowej w Błaszkach, o tym, jak reagować na hejt i wspierać osoby LGBT+ oraz ich rodziców, a także wywiad z psychiatrą i seksuologiem Bartoszem Grabskim o przyczynach homofobii i nagonki na osoby LGBT+.

Natomiast z lektury "Naszej Europy" będzie się można dowiedzieć, co w naszym podłączonym do sieci życiu zmieni technologia 5G, co ma na myśli Ursula von der Leyen, mówiąc "europejski styl życia" oraz czym był faszyzm 100 lat temu, kiedy powstawał.

"Gazeta Wyborcza" ze specjalnym wydaniem "Magazynu Świątecznego", "Wysokimi Obcasami" oraz "Naszą Europą" ukaże się w sobotę, 21 września 2019 roku w cenie 7,99 zł.

Numer wspiera kampania w radiu (RMF FM, RMF Classic, Radio TOK FM, Chillizet, Muzo FM, Meloradio i Radio Kolor), w internecie (Google, media społecznościowe), na ekranach Platform Channel na dworcach oraz na ekranach w tramwajach warszawskich, a także autopromocja w papierowym wydaniu "Gazety Wyborczej". Działania przygotował zespół marketingu "Gazety Wyborczej".