13.11.2019 (14:24)8 komentarzy
Wydawca CKM, Playboya, Cosmopolitan, Joy i Harper's Bazaar wycofuje się z rynku prasy
Marquard Media Polska koncentruje się na wzroście w obszarze cyfrowym i wycofuje się z rynku prasy. wydania grudniowe są ostatnimi numerami magazynów CKM, Cosmopolitan, Esquire, Harper's Bazaar, Joy i Playboy
Playboy - numer 7/2019
Dodatkowo Marquard Media Polska całkowicie rezygnacje z rynku prasy. Wydania grudniowe są ostatnimi numerami magazynów CKM, Cosmopolitan, Esquire, Harper's Bazaar, Joy i Playboy.
- Od ponad dwóch lat Marquard Media Group prowadzi daleko idącą transformację swoich spółek w Europie, intensywnie inwestując w usługi cyfrowe w obszarze gamingu, IT oraz shoppingu. Marquard Media Polska jest ostatnim podmiotem z całej grupy, w którym segment prasy pochłania tak duże zasoby, mimo że w przeszłości przeprowadziliśmy szereg działań restrukturyzacyjnych, mających na celu jego uzdrowienie. Niewielka skala działalności, bardzo konkurencyjny rynek, duża zależność od tytułów wydawanych na licencji i niedoskonały model biznesowy w tym obszarze zmusiły nas do zerwania z tą tradycyjną częścią biznesu. To jednak pozwoli Marquard Media Polska w pełni wykorzystać potencjał cyfrowej transformacji prowadzonej w ramach grupy i dalszy rozwój. W następstwie uruchomienia Act-2-Access, SCILL i ShoppieGo w tym roku, w coraz większym stopniu stajemy się dostawcą rozwiązań w modelu B-B-C i partnerem dla innych firm z obszaru mediów cyfrowych. Wierzymy w polski rynek i jesteśmy przekonani, że rezygnacja z wydawania prasy pozwoli na pełne wykorzystanie zasobów, by rozwijać się obszarze cyfrowym na miarę naszego potencjału - tłumaczy Bijan Khezri, CEO oraz współwłaściciel Marquard Media Group
Komentarze (1 - 8 z 8)
.... kolorowe postne obrazki przestały się sprzedawać ?
Bo że zalegały w zakładach fryzjerskich (przeglądane przez znudzone klientki) to jest pewne.
A CKM, Esquire i Playboy to pisemka raczej dla metroseksualnych mężczyzn naszpikowane reklamami zegarków, garniturów, aut, smartfonów, smartwatchów, innych gadżetów nikomu do niczego niepotrzebnych, butów, bielizny i wód toaletowych.
Konkretnych ciekawych treści tam nigdy nie było.