Łukasz Szewczyk14.11.2019 (11:13)1 komentarz

Radio: Największy wzrost RMF FM, duże spadki radiowej Trójki i VOX FM

RMF FM umacnia pozycję lidera wśród ogólnopolskich stacji radiowych - wynika z najnowszego raportu Radio Track. Duży spadek słuchalności notują radiowa Trójka i VOX FM.
Radio: Największy wzrost RMF FM, duże spadki radiowej Trójki i VOX FM
Największy udział w czasie słuchania stacji radiowych, w okresie od sierpnia do października 2019 roku, notuje RMF FM - 27,8 proc. (wzrost o 1,9 pkt. proc. w porównaniu z tym samym okresem rok wcześniej). Drugie miejsce utrzymuje Radio Zet z wynikiem 12,4 proc. (wzrost o 0,1 pkt. proc.). Trzecią pozycję w rankingu zajmuje radiowa Jedynka z wynikiem 6,1 proc. (spadek o 0,2 pkt. proc.), a czwartą pozycję radiowa Trójka - 4,7 proc. (spadek 0,9 pkt. proc.). Pierwszą piątkę zamyka radio VOX FM - 3,4 proc. (spadek 0,9 pkt. proc.).
Kolejne miejsca rankingu słuchalności stacji ogólnopolskich zajmują: TOK FM - 2,2 proc. (wzrost o 0,3 pkt. proc.), Antyradio - 2,2 pkt. proc. (wzrost o 0,2 pkt. proc.), RMF Classic - 1,2 proc. (spadek o 0,1 pkt. proc.), Radio Maryja - 1,1 proc. (spadek o 0,3 pkt. proc.), Polskie Radio 24 - 0,6 proc. (bez zmian), Radiowa Dwójka - 0,5 proc. (spadek o 0,1 pkt. proc.), , oraz Muzo.FM - 0,3 proc. (wzrost o 0,1 pkt. proc.).

 Udział w czasie słuchania ogólnopolskich i ponadregionalnych stacji radiowych
Lp. sierpień 2019 : październik 2019sierpień 2018 : październik 2018
1.RMF FM 27,8% 25,9%
2.Radio ZET 12,4% 12,3%
3.Program 1 Polskiego Radia 6,1% 6,3%
4.Program 3 Polskiego Radia 4,7% 5,6%
5.VOX 3,4% 4,1%
6.Radio TOK FM 2,2% 1,9%
7.AntyRadio 2,2% 2,0%
8.RMF Classic 1,2% 1,3%
9.Radio Maryja 1,1% 1,5%
10.Polskie Radio 24 0,6% 0,6%
11.Program 2 Polskiego Radia 0,5% 0,6%
12.Muzo.FM 0,4%0,3%

Udział w czasie słuchania ogólnopolskich i ponadregionalnych stacji radiowych (źródło Radio Track, Millward Brown SMG/KRC)

Dane dotyczące badania:
- sierpień 2019 : październik 2019 (wielkość: 20 978)
- sierpień 2018 : październik 2018 (wielkość: 20 960)
- Grupy celowe: wszystkie przypadki
- Wskaźniki słuchalności: Udział w czasie słuchania (%)

Komentarze (1 - 1 z 1)

Radio tradycyjne, w tym analogowe gra od lat chałę. Ale co się dziwić skoro głównymi odbiorcami są kury domowe, pani pracujące w biurach i kierowcy zawodowi. Rozgłośnie nie zmienia contentu dla innych, bo ci inni odeszli do radio internetowych, serwisów streamingowych.
 2