Łukasz Szewczyk01.12.2019 (18:12)4 komentarze

"Kuchenne rewolucje" Magdy Gessler z mniejszą oglądalnością. Ponad 1,9 mln widzów

Jesienią 2019 roku, jubileuszowa edycja reality-show "Kuchenne rewolucje" zanotował spadek oglądalności.
"Kuchenne rewolucje"
Telewizja TVN zakończyła emisję dwudziestego sezonu kulinarnego reality-show "Kuchenne rewolucje" Magdy Gessler. Program oglądało średnio 1,911 mln widzów, co dało stacji udziały na poziomie ponad 14,70 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Media2.pl.
W porównaniu z poprzednim sezonem (wiosna 2019) program notuje spadek o 158 tys. widzów. Natomiast w porównaniu z sezonem sprzed roku (jesień 2019) pogram traci ponad 311 tys. widzów.

Jesienią 2019 roku największą popularnością cieszył się odcinek z 5 września, który oglądało średnio ponad 2,201 mln widzów. Ponad 2,086 mln widzów oglądało odcinek z 14 listopada, a ponad 2,081 mln widzów oglądało odcinek z 3 października.

Podczas emisji "Kuchennych rewolucji" telewizja TVN w ogólnej grupie widzów (4+) traci pozycję lidera na rzecz TVP1. Stacja utrzymuje pozycję lidera w grupie komercyjnej 16-49 oraz 16-59.

 Jesień 2019Grupa 4+Grupa 16-49Grupa 16-59
Lp.Kanał TVAMRSHR%AMRSHR%AMRSHR%
1.TVP1 2 304 11517,72% 524 00810,61% 882 79612,09%
2.TVN - "Kuchenne rewolucje" 1 911 55114,70% 967 22319,59% 1 306 00417,89%
3.Polsat 1 375 13910,57% 656 54113,30% 912 33012,50%
4.TVP2418 6663,22%154 2913,13%224 9743,08%

NAM: Oglądalność XX sezonu "Kuchennych rewolucji" (TVN) - jesień 2019

Przychody z reklam wzrosły do ponad 34,658 mln zł.

AMR - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako liczba widzów); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu
SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu
Dane: Nielsen Audience Measurement / interpretacja własna

Komentarze (1 - 4 z 4)

Będzie coś o tefałenowskiej klapie "My way"? Podobno Gessler chętnie zajęłaby miejsce E. Górniak.
 2  
Gdyby ten program był w TVP to tytuł artykułu by brzmiał ....wielki spadek oglądalności....a tak delikatny ton że mniejsza oglądalność. Brawo to jest pokaz obiektywnego blogowania....
 8  
To wtedy to by był dramatyczny spadek oglądalności dramat wTVP
 0  
Nie no Edzia w 2 sezonie będzie zdawać na tira a w 3 na autobus
 1