01.12.2019 (18:12)3 komentarze
"Kuchenne rewolucje" Magdy Gessler z mniejszą oglądalnością. Ponad 1,9 mln widzów
Jesienią 2019 roku, jubileuszowa edycja reality-show "Kuchenne rewolucje" zanotował spadek oglądalności.
Fot. TVN
Telewizja TVN zakończyła emisję dwudziestego sezonu kulinarnego reality-show "Kuchenne rewolucje" Magdy Gessler. Program oglądało średnio 1,911 mln widzów, co dało stacji udziały na poziomie ponad 14,70 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Media2.pl.
Jesienią 2019 roku największą popularnością cieszył się odcinek z 5 września, który oglądało średnio ponad 2,201 mln widzów. Ponad 2,086 mln widzów oglądało odcinek z 14 listopada, a ponad 2,081 mln widzów oglądało odcinek z 3 października.
Podczas emisji "Kuchennych rewolucji" telewizja TVN w ogólnej grupie widzów (4+) traci pozycję lidera na rzecz TVP1. Stacja utrzymuje pozycję lidera w grupie komercyjnej 16-49 oraz 16-59.
Przychody z reklam wzrosły do ponad 34,658 mln zł.
AMR - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako liczba widzów); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu
SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu
W porównaniu z poprzednim sezonem (wiosna 2019) program notuje spadek o 158 tys. widzów. Natomiast w porównaniu z sezonem sprzed roku (jesień 2019) pogram traci ponad 311 tys. widzów.
Jesienią 2019 roku największą popularnością cieszył się odcinek z 5 września, który oglądało średnio ponad 2,201 mln widzów. Ponad 2,086 mln widzów oglądało odcinek z 14 listopada, a ponad 2,081 mln widzów oglądało odcinek z 3 października.
Podczas emisji "Kuchennych rewolucji" telewizja TVN w ogólnej grupie widzów (4+) traci pozycję lidera na rzecz TVP1. Stacja utrzymuje pozycję lidera w grupie komercyjnej 16-49 oraz 16-59.
Jesień 2019 | Grupa 4+ | Grupa 16-49 | Grupa 16-59 | ||||
Lp. | Kanał TV | AMR | SHR% | AMR | SHR% | AMR | SHR% |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1. | TVP1 | 2 304 115 | 17,72% | 524 008 | 10,61% | 882 796 | 12,09% |
2. | TVN - "Kuchenne rewolucje" | 1 911 551 | 14,70% | 967 223 | 19,59% | 1 306 004 | 17,89% |
3. | Polsat | 1 375 139 | 10,57% | 656 541 | 13,30% | 912 330 | 12,50% |
4. | TVP2 | 418 666 | 3,22% | 154 291 | 3,13% | 224 974 | 3,08% |
NAM: Oglądalność XX sezonu "Kuchennych rewolucji" (TVN) - jesień 2019
AMR - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako liczba widzów); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu
SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu
Dane: Nielsen Audience Measurement / interpretacja własna
Komentarze (1 - 3 z 3)