Łukasz Szewczyk02.12.2019 (15:54)3

Listopad przed TV: Ogólnym liderem TVP1, komercyjnym TVN. Hitem miesiąca Eurowizja Junior 2019

W jedenastym miesiącu 2019 roku najchętniej oglądalnym kanałem telewizyjnym w ogólnej grupie widzów była Jedynka, z grupie komercyjnej prowadzi TVN. Programowym hitem miesiąca była transmisja Eurowizji Junior 2019.

Przejdź do artykułu

Komentarze (1 - 3 z 3)

TVN - mistrzowie biznesu, stracili 100 tysięcy widzów w ciągu roku, a Wiadomości już przed Faktami.
 5  
I znów szukanie na siłę przez "redaktora" pozytywów dotyczących TVN.
 4  
Dokładnie, w 16-49 tvn stracił w ciągu roku, ale redaktorzyna pisze dumnie "W komercyjnej grupie 16-49 lat pozycję lidera zajmuje telewizja TVN".
 4