Łukasz Szewczyk02.12.2019 (17:21)brak komentarzy

6 edycja "Rolnik szuka żony" traci widzów. Reality-show rozrywkowym hitem TVP1

Mimo spadku oglądalność aż o prawie 300 tys. widzów, randkowe reality-show prosto z polskiej wsi pozostaje telewizyjnym hitem rozrywkowym, przyciągając przed telewizyjne ekrany ponad 3,5 mln widzów.
Rolnik szuka żony
Jesienią 2029 roku reality-show "Rolnik szuka żony" na antenie TVP1 oglądało średnio 3,525 mln widzów, co dało stacji udziały na poziomie ponad 23,47 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla media2.pl.
W porównaniu do poprzedniego sezonu program notuje spadek aż o ponad 291 tys. widzów. Największą popularnością, gromadząc przed telewizorami aż 4,227 mln widzów, ciszył się finałowy odcinek wyemitowany 1 grudnia. W pierwszej trójce popularności znalazły się także odcinki nadane 24 listopada (3,984 mln widzów) oraz 17 listopada (3,812 mln widzów).

Podczas emisji programu telewizyjna Jedynka była znaczącym liderem we wszystkich grupach wiekowy (4+, 16-49 i 16-59 lat).

 Jesień 2019Grupa 4+Grupa 16-49Grupa 16-59
Lp.Kanał TVAMRSHR%AMRSHR%AMRSHR%
1.TVP1 - "Rolnik szuka żony 6" 3 525 35823,47% 1 080 18217,84% 1 600 07718,38%
2.Polsat 1 464 7899,75% 654 07410,80% 930 13510,68%
3.TVN 1 253 0398,34% 734 86212,14% 892 53210,25%
4.TVP2346 2222,31%109 5131,81%176 7562,03%

NAM: Oglądalność reality-show "Rolnik szuka żony 6" - jesień 2019 (TVP1)

Przychody z reklam wzrosły do 17,218 mln zł.

AMR - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako liczba widzów); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu
SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu
Dane: Nielsen Audience Measurement/ interpretacja własna