02.12.2019 (17:21)brak komentarzy
6 edycja "Rolnik szuka żony" traci widzów. Reality-show rozrywkowym hitem TVP1
Mimo spadku oglądalność aż o prawie 300 tys. widzów, randkowe reality-show prosto z polskiej wsi pozostaje telewizyjnym hitem rozrywkowym, przyciągając przed telewizyjne ekrany ponad 3,5 mln widzów.
Jesienią 2029 roku reality-show "Rolnik szuka żony" na antenie TVP1 oglądało średnio 3,525 mln widzów, co dało stacji udziały na poziomie ponad 23,47 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla media2.pl.
Podczas emisji programu telewizyjna Jedynka była znaczącym liderem we wszystkich grupach wiekowy (4+, 16-49 i 16-59 lat).
Przychody z reklam wzrosły do 17,218 mln zł.
AMR - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako liczba widzów); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu
SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu
W porównaniu do poprzedniego sezonu program notuje spadek aż o ponad 291 tys. widzów. Największą popularnością, gromadząc przed telewizorami aż 4,227 mln widzów, ciszył się finałowy odcinek wyemitowany 1 grudnia. W pierwszej trójce popularności znalazły się także odcinki nadane 24 listopada (3,984 mln widzów) oraz 17 listopada (3,812 mln widzów).
Podczas emisji programu telewizyjna Jedynka była znaczącym liderem we wszystkich grupach wiekowy (4+, 16-49 i 16-59 lat).
Jesień 2019 | Grupa 4+ | Grupa 16-49 | Grupa 16-59 | ||||
Lp. | Kanał TV | AMR | SHR% | AMR | SHR% | AMR | SHR% |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1. | TVP1 - "Rolnik szuka żony 6" | 3 525 358 | 23,47% | 1 080 182 | 17,84% | 1 600 077 | 18,38% |
2. | Polsat | 1 464 789 | 9,75% | 654 074 | 10,80% | 930 135 | 10,68% |
3. | TVN | 1 253 039 | 8,34% | 734 862 | 12,14% | 892 532 | 10,25% |
4. | TVP2 | 346 222 | 2,31% | 109 513 | 1,81% | 176 756 | 2,03% |
NAM: Oglądalność reality-show "Rolnik szuka żony 6" - jesień 2019 (TVP1)
AMR - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako liczba widzów); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu
SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu
Dane: Nielsen Audience Measurement/ interpretacja własna
Komentarze