02.12.2019 (19:53)2 komentarze
"Kuba Wojewódzki" wygrywa z konkurencją. Hitem jesiennego sezonu odcinek z Górniak i Figurskim
Telewizyjny talk-show Kuby Wojewódzkiego jesienią 2019 roku utrzymuje pozycję lidera we wtorkowe wieczory.

Jesienią 2019 roku program "Kuba Wojewódzki" zanotował średnią oglądalność na poziomie 955,1 tys. widzów, co dało stacji udziały na poziomie prawie 11,29 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Media2.pl.
W minionym sezonie, największą popularnością cieszył się odcinek z 26 listopada 2019 roku (1,095 mln widzów) w którym udział wzięli Edyta Górniak i Michał Figurski. Drugim pod względem popularności (1,095 mln widzów) okazał się odcinek z 17 września,w którym udział wzięli Tomasz Zeliszewski, Mieczysław Jurecki i Igor Kwiatkowski. Natomiast trzecie miejsce, z liczbą ponad 1,081 widzów, zajął odcinek z 1 października w którym udział wzięli Aleksandra Domańska, Alan Andersz, Dawid Podsiadło.
Podczas emisji show Kuby Wojewódzkiego telewizja TVN utrzymuje silną pozycję lidera we wszystkich grupach wiekowych (4+, 16-49 i 16-59) widzów
Przychody z reklam przy programie wzrosły do 18,459 mln zł.
AMR - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako liczba widzów); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu
SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu
W porównaniu z poprzednim sezonem (wiosna 2019) program notuje wzrost o 11,4 tys. widzów, natomiast w porównaniu z sezonem sprzed roku (jesień 2018) spadek o 21 tys. widzów.
W minionym sezonie, największą popularnością cieszył się odcinek z 26 listopada 2019 roku (1,095 mln widzów) w którym udział wzięli Edyta Górniak i Michał Figurski. Drugim pod względem popularności (1,095 mln widzów) okazał się odcinek z 17 września,w którym udział wzięli Tomasz Zeliszewski, Mieczysław Jurecki i Igor Kwiatkowski. Natomiast trzecie miejsce, z liczbą ponad 1,081 widzów, zajął odcinek z 1 października w którym udział wzięli Aleksandra Domańska, Alan Andersz, Dawid Podsiadło.
Podczas emisji show Kuby Wojewódzkiego telewizja TVN utrzymuje silną pozycję lidera we wszystkich grupach wiekowych (4+, 16-49 i 16-59) widzów
Jesień 2019 | Grupa 4+ | Grupa 16-49 | Grupa 16-59 | |||
Kanał TV | AMR | SHR% | AMR | SHR% | AMR | SHR% |
---|---|---|---|---|---|---|
TVN - "Kuba Wojewódzki" | 955 188 | 11,29% | 532 650 | 15,40% | 678 764 | 13,39% |
TVP1 | 553 073 | 6,54% | 153 212 | 4,43% | 266 192 | 5,25% |
TVP2 | 531 942 | 6,29% | 168 499 | 4,87% | 263 539 | 5,20% |
Polsat | 489 433 | 5,78% | 293 265 | 8,48% | 376 330 | 7,42% |
NAM: Oglądalność programu "Kuba Wojewódzki" (TVN) - jesień 2019
AMR - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako liczba widzów); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu
SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu
Dane Nielsen Audience Measurement/ interpretacja własna
Komentarze (1 - 2 z 2)
Gratulacje