Łukasz Szewczyk03.12.2019 (13:44)1 komentarz

"Kto to kupi?" wiosną w TTV. Szansa dla innowatorów, start-up`owców i wynalazców

Wiosną 2020 roku stacja TTV rozpocznie emisję serii "Kto to kupi?". To polska wersja brytyjskiego formatu, w którym twórcy niecodziennych gadżetów i wynalazków będą walczyć o możliwość wprowadzenia ich produktu do szerokiej dystrybucji. Zdjęcia do 10 odcinków rozpoczną się w styczniu w Alwerni pod Krakowem.
Kto to kupi?
- W tym programie zwykła sprzedaż produktu zmienia się w prawdziwe show - komentuje Lidia Kazen, dyrektor programowa TTV. - Zależało nam, aby postawić na wynalazki, które ułatwić mogą życie codzienne. Jednak sam pomysł nie wystarczy. Każdy uczestnik ma szansę na kontrakt z dystrybutorem, ale tylko wtedy, jeśli przed publicznością i jury będzie potrafił zamienić się w doskonałego sprzedawcę - dodaje Kazen.
Zgodnie z regułami serii, uczestnicy będą mieli tylko półtorej minuty - czas, który według psychologów określa, czy decydujemy się wydać pieniądze - aby przekonać 100 osób na widowni, by kupili ich gadżet. Podczas każdego występu publiczność, której produkt się spodoba, sygnalizuje chęć zakupu. Jeśli tak się nie stanie, kolejny uczestnik dostaje szansę. W przypadku, kiedy chociaż jedna osoba kupi gadżet, wynalazca ma szansę powiększyć swoje zamówienie i sprzedać swój pomysł trzem inwestorom zasiadającym w jury.

Emisja serii "Kto to kupi?" planowana jest na wiosnę 2020 roku. Jest to kolejny format stacji zakupiony od All3Media International, brytyjskiego dystrybutora programów i formatów telewizyjnych. Oryginalna wersja programu została stworzona i wyprodukowana dla Channel 4 przez Studio Lambert.

Za produkcję polskiej wersji odpowiada firma Gplus Production. Aktualnie trwają castingi, zgłoszenia można wysyłać poprzez stronę producenta: www.kto-to-kupi.pl .





TVN Discovery Polska to czołowy nadawca telewizyjny w Polsce, należący do wiodącego globalnego koncernu medialnego Discovery (Nasdaq: DISCA, DISCB, DISCK), którego programy inspirują, edukują i bawią widzów na całym świecie.
W ofercie TVN Discovery Polska znajdują się aktualnie 24 kanały telewizyjne, w tym stacje ogólnodostępne oraz portfolio płatne - factualowe, lifestyle'owe, informacyjne, sportowe i filmowe.
TVN i Discovery Polska posiada również bogatą ofertę produktów online, m.in. player - najbardziej angażujący polski serwis OTT zawierający kanały na żywo oraz programy na żądanie, a także Eurosport Player oferujący najlepsze wydarzenia sportowe na żywo w sieci. Do nadawcy należy Agencja TVN - oferująca najbardziej kompleksowe usługi produkcji i dystrybucji materiałów informacyjnych w Europie Środkowej i Wschodniej oraz TVN Media - jedno z wiodących biur sprzedaży reklam w Polsce. TVN łączy strategiczne partnerstwo z Grupą CANAL+, operatorem nc+ - czołowej platformy cyfrowej w Polsce.

Więcej informacji na temat Discovery na stronie corporate.discovery.com oraz na platformach społecznościo

Komentarze (1 - 1 z 1)

"Zgodnie z regułami serii, uczestnicy będą mieli tylko półtorej minuty - czas, który według psychologów określa, czy decydujemy się wydać pieniądze - aby przekonać 100 osób na widowni, by kupili ich gadżet.
Podczas każdego występu publiczność, której produkt się spodoba, sygnalizuje chęć zakupu."

....na kanale Mango24 takie cuda lecą 24 h na dobę.
 1