Łukasz Szewczyk09.12.2019 (13:21)7 komentarzy

"Milionerzy" TVN jesienią tracą widzów. Wiosną kolejna edycja

Jesienią 2019 roku teleturniej "Milionerzy" na antenie TVN oglądało średnio ponad 1,8 mln widzów. Program notuje spadek oglądalności, a podczas jego emisji TVN przegrywa jedynie z popularnym serialem TVP2.
"Milionerzy" TVN jesienią tracą widzów. Wiosną kolejna edycja
Telewizja TVN zakończyła emisję kolejnej edycji teleturnieju "Milionerzy". Jesienią 2019 roku program oglądało średnio 1,818 mln widzów, co dało stacji udziały na poziomie 12,90 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Media2.pl.
W porównaniu do poprzedniego, wiosennego sezonu program notuje spadek o 159 tys. widzów, z kolei w porównaniu z sezonem sprzed roku (jesień 2018) spadek o 159 tys. widzów.

W zakończonym sezonie popularnością cieszył się odcinek z 5 grudnia, który oglądało średnio 2,659 mln widzów. Drugi w rankingu popularności był odcinek z 12 września , który oglądało średni 2,479 mln widzów. Pierwsza trójkę popularności zamyka odcinek z 14 listopada, który obejrzało 2,430 mln widzów.

Podczas emisji programu telewizja TVN przegrała tylko z TVP2, który w tym czasie emituje m.in. bardzo popularny serial "M jak miłość".

 Jesień 2019Grupa 4+Grupa 16-49Grupa 16-59
Lp.Kanał TVAMRSHR%AMRSHR%AMRSHR%
1.TVP2 2 876 23219,13% 958 57217,33% 1 410 14417,21%
2.TVN - "Milionerzy" 1 818 34212,09% 684 49312,37% 977 39111,93%
3.TVP1 1 385 2789,21% 392 6317,10% 635 4897,75%
4.Polsat1 207 9278,03%610 32311,03%830 69710,14%

NAM: Oglądalność programu "Milionerzy" - jesień 2019 (TVN)

Przychody z reklam przy programie wyniosły ponad 60,614 mln zł.

AMR - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako liczba widzów); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu
SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu
Dane Nielsen Audience Measurement/ interpretacja własna

Komentarze (1 - 7 z 7)

Z mniejszą oglądalnością?.....czy może nazywajmy wszystko po imieniu i duży spadek oglądalności
 8  
Prawie 2 mln to i tak jest dobry wynik.
 4  
Niech jeszcze skrócą do 15 min. Ludziom po prostu nie chce się siadać przed tv, jak program trwa raptem 20 min. + reklamy...
 13  
Ja oglądam milionerów na bbc brit , skwarkson m dużo lepiej prowadzi niż nasz Urbański No i tą twoją godzinę.
 6  
Ja oglądam milionerów na BBC Brit z Jeremy Clarksonem ,tam trwają godzinę.
 4  
Skrócili, pocięli reklamami - jednym słowem przekombinowali.
To już nie samo intelektualne show co kiedyś...
 0  
Bo to są powtórki. Więc po co to jeszcze raz oglądać
 1