17.12.2019 (14:06)6 komentarzy
Duży spadek oglądalności jesiennej edycji "Big Brothera" w TVN7
Średnio niecałe 0,5 mln widzów śledziło jesienną edycję reality-show "Big Brother" na antenie TVN7. Program zanotował duży spadek oglądalności.

TVN
Telewizja TVN7 zakończyła emisję drugiej edycji reality-show "Big Brother". Głosami widzów program wygrał Kamil Lemieszewski
Jesienią 2019 roku program oglądało średnio średnio 493,8 tys. widzów co dało stacji udziały na poziomie 3,25 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Media2.pl.
W ogólnej grupie widzów (4+) oraz grupie 16-59 TVN7 przegrał z TV4 i TV Puls. Natomiast w komercyjnej grupie widzów (16-49) program stracił pozycję lidera na rzecz TV4.
Przychody z reklam wzrosły do ponad 69,510 mln zł
AMR - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako liczba widzów); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu
SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu
Jesienią 2019 roku program oglądało średnio średnio 493,8 tys. widzów co dało stacji udziały na poziomie 3,25 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Media2.pl.
W porównaniu z poprzednią, wiosenną edycją program notuje spadek oglądalności o ponad 264 tys. widzów. Największą popularnością cieszył się finałowy odcinek z 15 grudnia 2019 roku, który przed telewizyjne ekrany przyciągnął ponad 1,057 mln widzów. W pierwszej trójce popularności znalazły się także odcinki z 17 listopada (829,4 tys. widzów) oraz z 6 października (789,8 tys. widzów).
W ogólnej grupie widzów (4+) oraz grupie 16-59 TVN7 przegrał z TV4 i TV Puls. Natomiast w komercyjnej grupie widzów (16-49) program stracił pozycję lidera na rzecz TV4.
Jesień 2019 | Grupa 4+ | Grup 16-49 | Grupa 16-59 | ||||
Lp. | Kanał TV | AMR | SHR% | AMR | SHR% | AMR | SHR% |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1. | TV4 | 840 481 | 5,53% | 267 000 | 4,87% | 447 702 | 5,51% |
2. | TV Puls | 613 261 | 4,04% | 255 956 | 4,66% | 395 056 | 4,86% |
3. | TVN7 - "Big Brother 2" | 493 874 | 3,25% | 264 977 | 4,83% | 306 970 | 3,78% |
4. | TTV | 226 007 | 1,49% | 121 092 | 2,21% | 153 078 | 1,88% |
NAM: Oglądalność programu "Big Brother - jesień 2019" w TVN7
AMR - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako liczba widzów); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu
SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu
Dane Nielsen Audience Measurement / interpretacja własna
Komentarze (1 - 6 z 6)