Łukasz Szewczyk05.01.2020 (20:32)3 komentarze

TV: Najpopularniejsze programy rozrywkowe 2019 roku. Hitami rolnicy i seniorzy

Reality-show telewizyjnej Jedynki "Rolnik szuka żony" utrzymuje pozycję najpopularniejszego programu rozrywkowego polskiej telewizji w 2019 roku - wynika z telewizyjnego raportu Nielsen Audience Measurement.
Uczestnicy 5 edycji programu "Rolnik szuka żony"
Wyemitowany 1 grudnia 2019 roku odcinek programu "Rolnik szuka żony" (TVP1) oglądało średnio 4,227 mln widzów, co dało pozycję lidera wśród najpopularniejszych, telewizyjnych programów rozrywkowych w 2019 roku. Drugą pozycją w rankingu popularności może pochwalić się "Sanatorium miłości" (TVP1), wyemitowany 3 lutego odcinek oglądało prawie 3,9 mln widzów. Trzecią pozycję zajmuje muzyczny program "The Voice Senior Live" (TVp2) - odcinek z 28 grudnia 2019 roku oglądało średnio prawie 3,5 mln widzów.
 Top 10 programów rozrywkowych - rok 2019Grupa 4+
Lp.ProgramKanał TVData emisjiAMRSHR%
1.ROLNIK SZUKA ŻONY /REALITY SHOW POL./ TVP1 01.12.2019 4 227 23427,21%
2.SANATORIUM MIŁOŚĆI /REALITY SHOW POL./ TVP1 03.02.2019 3 890 99724,79%
3.THE VOICE SENIOR LIVE /PROG.ROZR.POL./ TVP2 28.12.2019 3 487 51423,68%
4.DANCING WITH THE STARS - TANIEC Z GWIAZDAMI /PROG.ROZR./ Polsat 01.03.2019 3 053 73720,57%
5.JAKA TO MELODIA ? /TELETURNIEJ/ TVP1 24.11.2019 2 964 06318,98%
6.KOŁO FORTUNY /TELETURNIEJ/ TVP2 03.03.2019 2 799 08421,86%
7.MAM TALENT! / PROGR./ROZR./ TVN 12.10.2019 2 793 88119,96%
8.FAMILIADA /TELETURNIEJ/ TVP2 06.01.2019 2 793 28621,05%
9.MILIONERZY/TELETURNIEJ/ TVN 03.01.2019 2 664 24417,20%
10.THE VOICE KIDS PRZESLUCHANIA W CIEMNO /PROG.ROZ./TVP226.01.20192 621 95817,34%

NAM: Top 10 programów rozrywkowych - rok 2019 (Grupa 4+)

Co jeszcze oglądaliśmy przed telewizorem w 2019 roku?
W filmowym zestawieniu roku hitem tradycyjnie okazał się "Kevin sam w domu". W rankingu serialowym hitem pozostaje "M jak miłość". Z kolei wśród rankingu transmisji sportowych najpopularniejsze okazały się skoki narciarskie.

AMR - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako liczba widzów); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu
SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu
Dane: Nielsen Audience Measurement / interpretacja własna

Komentarze (1 - 3 z 3)

a co ludzie na wschodzie Polski mają oglądać jak mają przeważnie dostęp tylko do naziemnej i to przecież ta dużo biedniejsza część społeczeństwa. To się ich ogłupia, nie mają za dużego wyboru.
 3  
U nas na WSI oglondamy wylacznie to. Nie ma co ludzic, pozostale programy telewizyjne to dno i wodorosty. Wiem co mowie, bo babram sie w tym na codzien.
 0  
seniorow jest coraz wiecej i nie chca zdychać .trza o nich dbac ,kacza mać !
 2  

Polecamy