08.01.2020 (14:30)3 komentarze
Rekordowe wyniki oglądalności Turnieju Czterech Skoczni w Eurosporcie
Zakończony w poniedziałek Turniej Czterech Skoczni przyciągnął do Eurosportu 1 rekordową liczbę widzów - informuje nadawca.
Dawid Kubacki zwycięzcą Turnieju Czterach Skoczni 2020 / Fot. Eurosport/Getty Images
- Przełom roku był niezwykle intensywnym i pełnym sportowych emocji czasem w Eurosporcie 1! Wspólnie przeżywaliśmy wszystkie kwalifikacje i konkursy Turnieju Czterech Skoczni i jesteśmy bardzo dumni, że Dawid Kubacki, ambasador Eurosportu, we wspaniałym stylu wygrał poniedziałkowy konkurs i cały turniej. Piękna rywalizacja, a także znakomita praca zespołów produkcyjnych i redakcji Eurosportu oraz grupy TVN Discovery przyniosły nam historyczne wyniki oglądalności. To był wspaniały początek niezwykle emocjonującego roku, podczas którego pokażemy na antenach Eurosportu dziesiątki tysięcy godzin transmisji na czele z igrzyskami olimpijskimi w Tokio - powiedziała Dorota Żurkowska-Bytner, Członkini Zarządu TVN Discovery Polska i Dyrektor Eurosport Polska.
Przez cały turniej, który jak zawsze rozgrywany był w Oberstdorfie, Garmisch-Partenkirchen, Innsbrucku i Bischofshofen skoczkom towarzyszył reporter Eurosportu Kacper Merk oraz ekspert stacji Jakub Kot. Analizy i wywiady prosto z Niemiec i Austrii uzupełniały transmisje komentowane przez Marka Rudzińskiego i Igora Błachuta oraz relacje ze studia z udziałem m.in. Krzysztofa Bieguna.
Eurosport prowadził również rozbudowane działania w mediach społecznościowych, które spotkały się z uznaniem użytkowników. Vlogi specjalnego wysłannika stacji na TCS Filipa Folczaka miały blisko 0,5 mln wyświetleń, a każda z relacji generowała bardzo pozytywne komentarze. Publikowane podczas Turnieju Czterech Skoczni posty na profilu stacji na Facebooku docierały średnio do prawie 135 tys. użytkowników i cechowały się wysokim poziomem zaangażowania, generując łącznie ponad 100 tys. interakcji. Rekordowa grafika, przedstawiająca trzech polskich zwycięzców TCS - Adama Małysza, Kamila Stocha i Dawida Kubackiego, w ciągu 18 godzin dotarła organicznie do ponad 1,7 mln osób i została udostępniona przeszło 7 tys. razy.
Eurosport / wszystkie dane Nielsen Audience Measurement
Komentarze (1 - 3 z 3)