Łukasz Szewczyk08.01.2020 (14:30)3 komentarze

Rekordowe wyniki oglądalności Turnieju Czterech Skoczni w Eurosporcie

Zakończony w poniedziałek Turniej Czterech Skoczni przyciągnął do Eurosportu 1 rekordową liczbę widzów - informuje nadawca.
Dawid Kubacki zwycięzcą Turnieju Czterach Skoczni 2020 / Fot. Eurosport/Getty Images
Dawid Kubacki zwycięzcą Turnieju Czterach Skoczni 2020 / Fot. Eurosport/Getty Images
Eurosport 1 pokazał na żywo wszystkie kwalifikacje i konkursy zakończonego w poniedziałek 68. Turnieju Czterech Skoczni, którego triumfatorem został ambasador stacji Dawid Kubacki. Niezwykle wysoki i wyrównany poziom rywalizacji sprawił, że wielkie emocje trwały aż do ostatniego skoku w Bischofshofen. Przełożyło się to na historyczne wyniki oglądalności: średnio ponad 1,1 mln widzów w ogólnej grupie 4+ i całościowo 4,35 mln osób przy bardzo wysokim ratingu w komercyjnej grupie (16-49 lat) - 1.63, aż o 22% wyższym niż poprzedni rekord zanotowany w minionym sezonie. Podczas każdej z ośmiu relacji Eurosport 1 był najlepszym płatnym kanałem na rynku zarówno w grupie 4+, jak i 16-19. Podczas emitowanych na wyłączność kwalifikacji do kolejnych konkursów Eurosport 1 był drugim najpopularniejszym kanałem telewizyjnym na rynku wśród ogółu widzów.
- Przełom roku był niezwykle intensywnym i pełnym sportowych emocji czasem w Eurosporcie 1! Wspólnie przeżywaliśmy wszystkie kwalifikacje i konkursy Turnieju Czterech Skoczni i jesteśmy bardzo dumni, że Dawid Kubacki, ambasador Eurosportu, we wspaniałym stylu wygrał poniedziałkowy konkurs i cały turniej. Piękna rywalizacja, a także znakomita praca zespołów produkcyjnych i redakcji Eurosportu oraz grupy TVN Discovery przyniosły nam historyczne wyniki oglądalności. To był wspaniały początek niezwykle emocjonującego roku, podczas którego pokażemy na antenach Eurosportu dziesiątki tysięcy godzin transmisji na czele z igrzyskami olimpijskimi w Tokio - powiedziała Dorota Żurkowska-Bytner, Członkini Zarządu TVN Discovery Polska i Dyrektor Eurosport Polska.

Przez cały turniej, który jak zawsze rozgrywany był w Oberstdorfie, Garmisch-Partenkirchen, Innsbrucku i Bischofshofen skoczkom towarzyszył reporter Eurosportu Kacper Merk oraz ekspert stacji Jakub Kot. Analizy i wywiady prosto z Niemiec i Austrii uzupełniały transmisje komentowane przez Marka Rudzińskiego i Igora Błachuta oraz relacje ze studia z udziałem m.in. Krzysztofa Bieguna.

Eurosport prowadził również rozbudowane działania w mediach społecznościowych, które spotkały się z uznaniem użytkowników. Vlogi specjalnego wysłannika stacji na TCS Filipa Folczaka miały blisko 0,5 mln wyświetleń, a każda z relacji generowała bardzo pozytywne komentarze. Publikowane podczas Turnieju Czterech Skoczni posty na profilu stacji na Facebooku docierały średnio do prawie 135 tys. użytkowników i cechowały się wysokim poziomem zaangażowania, generując łącznie ponad 100 tys. interakcji. Rekordowa grafika, przedstawiająca trzech polskich zwycięzców TCS - Adama Małysza, Kamila Stocha i Dawida Kubackiego, w ciągu 18 godzin dotarła organicznie do ponad 1,7 mln osób i została udostępniona przeszło 7 tys. razy.
Eurosport / wszystkie dane Nielsen Audience Measurement

Komentarze (1 - 3 z 3)

Czyli pewnie te same skoki transmitowane w TVP1 miały śladową oglądalność. :)
 0  
Jak na stację kodowaną dostępną od pakietów 40 zł w górę to bardzo dobra wiadomość. I oglądalność.
 3  
Też oglądałem w Eurosporcie :)
 0