Łukasz Szewczyk15.01.2020 (13:10)5 komentarzy

Radio: Największy wzrost RMF FM, zyskują też TOK FM i Antyradio. Duże spadki Jedynki i VOX FM

RMF FM umacnia pozycję lidera wśród ogólnopolskich stacji radiowych - wynika z najnowszego raportu Radio Track. Słuchaczy zyskują także TOK FM, Antyradio oraz Muzo.Fm. Najwięcej tracą Jedynka i Vox FM.
Radio: Największy wzrost RMF FM, zyskują też TOK FM i Antyradio. Duże spadki Jedynki i VOX FM
Największy udział w czasie słuchania stacji radiowych, w okresie od października do grudnia 2019 roku, notuje RMF FM - 28,4 proc. (wzrost o 2,5 pkt. proc. w porównaniu z tym samym okresem rok wcześniej. Drugie miejsce utrzymuje Radio Zet z wynikiem 12,5 proc. (spadek o 0,2 pkt. proc.). Trzecią pozycję w rankingu zajmuje radiowa Trójka z wynikiem 5,3 proc. (spadek o 0,3 pkt. proc.), a czwartą pozycję radiowa Jedynka - 5,3 proc. (spadek 0,6 pkt. proc.). Pierwszą piątkę zamyka radio VOX FM - 3,4 proc. (spadek 0,6 pkt. proc.).

Kolejne miejsca rankingu słuchalności stacji ogólnopolskich zajmują: TOK FM - 2,5 pkt. proc. (wzrost 0,4 pkt. proc.), Antyradio - 2,2 proc. (wzrost o 0,2 pkt. proc.), RMF Classic - 1,6 proc. (spadek o 0,1 pkt. proc.), Radio Maryja - 1,4 proc. (spadek 0,3 pkt. proc.), Polskie Radio 24 - 0,6 proc. (bez zmian), Radiowa Dwójka - 0,4 proc. (spadek o 0,2 pkt. proc.), oraz Muzo.FM - 0,4 proc. (wzrost o 0,1 pkt. proc.).

 Udział w czasie słuchania ogólnopolskich i ponadregionalnych stacji radiowych
Lp.Radiopaździernik 2019: grudzień 2019październik 2018: grudzień 2018
1.RMF FM 28,4% 26,0%
2.Radio ZET 12,5% 12,7%
3.Program 3 Polskiego Radia 5,3% 5,6%
4.Program 1 Polskiego Radia 5,3% 5,9%
5.VOX FM 3,4% 4,0%
6.TOK FM 2,5% 2,1%
7.AntyRadio 2,2% 1,8%
8.RMF Classic 1,6% 1,7%
9.Radio Maryja 1,4% 1,8%
10.Polskie Radio 24 0,6% 0,6%
11.Program 2 Polskiego Radia 0,4% 0,6%
12.Radio Muzo.fm0,4%0,3%

Udział w czasie słuchania ogólnopolskich i ponadregionalnych stacji radiowych (źródło Radio Track, Millward Brown SMG/KRC)

Dane dotyczące badania:
- październik 2019 : grudzień 2019 (wielkość: 20 997)
- październik 2018 : grudzień 2018 (wielkość: 20 903)
- Grupy celowe: wszystkie przypadki
- Wskaźniki słuchalności: Udział w czasie słuchania (%)

Komentarze (1 - 5 z 5)

I tak większość ludzi słucha na YT lub na platformach streamingowych tj Spotify, Tidal, Deezer czy Apple Music
 0  
Maryjka znowu spadła. Oby tak dalej
 4  
zrobi ktoś badania bez sieci RMF i Zet? żeby zobaczyć kto wśród mniejszych się utrzymuje
 5  
Pic na wodę te badania. Nie chce się wierzyć
 6  
ten melodyjny dżingiel wywodził się z "Wiatru Zmian" (The Wind Of Change) zespołu Scorpions. a to oto radio było największą częścią życia mieszkańców Małopolski.
 3